CORETAN TERBARU NADH

Alam maya

ASSALAMUALAIKUM DAN SELAMAT SEJAHTERA kepada yang bukan beragama ISLAM
Aku tak ada apa nak cerita. Cuma aku nak korang baca entry member alam maya aku ni. Bagi aku apa yang ditulis memang betul. Bukan semua alam maya tak boleh dipercayai. Kawan-kawan nilah akan tolong kita pada masa akan datang.

Mustahil? Tak lah. Kalau kita pergi suatu tempat yang tak pernah pergi. Kita boleh tanya pendapat kawan alam maya yang memang berasal area sana kan? Cuma kita kena pandai jalinkan persahabatan. Jangan pilih bulu. Memilih sangat. Bila orang tu khianat kita, barulah kita tercari-cari orang lain.

Okey jom klik gambar di bawah.
Sunah Suka Sakura dot com
Klik gambar untuk baca
Post by,
Miss Ran 

No comments:

PERINGATAN

Assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada yang bukan ISLAM.

1.Saya selaku tuan punya blog ingin menegaskan sebarang peniruan amat tidak digalakkan. Sebarang pengambilan info, sila kreditkan kepada blog ini.

2. Idea yang dicetuskan oleh saya hanyalah pendapat peribadi. Sekiranya anda tersinggung harap dimaafkan. Segala kesulitan saya memohon ampun dan maaf.
Daisypath Anniversary tickers