CORETAN TERBARU NADH

Curang, sudah menjadi asam garam kehidupan

ASSALAMUALAIKUM DAN SELAMAT SEJAHTERA kepada yang bukan beragama ISLAM
klik untuk join
Erk pengalaman tak ada kot. Tapi cerita banyak bersepah-sepah. Sibuk dengan berita. Kalau baca berita metro memang banyak cerita macam ni. Entahlah. Kalau ikutkan nafsu macam-macam boleh jadi. Kita yang perempuan yang nafsunya sembilan boleh tewas. Inikan pula lelaki nafsunya hanya satu. Tapi ramai tak faham. Ada satu novel yang aku baca, dia menceritakan seorang gadis memakai jeans sangat ketat. Bila duduk di kedai. lurah nampak. Ada dua mamat menganggunya dengan membaling ais ke arah punggung gadis itu. Apalagi memekiklah. Tapi yang sedapnya, pelanggan perempuan lain sound balik kata yang awak tunjuk-tunjuk buat apa. Terus perempuan seksa tu blah. 

Kalau tak suka bagi orang tengok jangan tayang. Tu je. Kalau tak nak bagi orang curang jangan bagi peluang untuk dia curang. Yang perempuan jangan keluar melawa, kat rumah busuk. Bau ikanlah apa lah. Dengan lelaki lain bukan main wanginya. Sendiri mahu ingatlah. Kata dah tak serasi. Konon. Sebab masing-masing ego. Cuba bertolak ansur macam selalu. Yang jadi mangsa anak-anak. Kalau curang tak melibatkan hubungan intim okey lagi. Kalau dah ke ranjang, tak ke membawa sebarang penyakit? Er jangan ingat sedap je. Ini baru hukum dunia.

Kesimpulan, aku rasa semua ada peluang untuk curang. Cuma terpulang kepada kita nak ambil yang baik atau tak. Ikutkan nafsu mana puas satu. Cukuplah. Jangan bertuhankan nafsu. Macam biasa kembali kepada tuhan yang menjadikan kita wujud di muka bumi ini. Wassalam.
Kredit untuk blog Ini
Post by,
Miss Ran 

2 comments:

fRaMe+LenSeS said...

Nadh suka kisah pakai jeans tu.. ;) tebaek la. betul kata kamu.. jgn bagi peluang untuk curang.. ;) bgs sekali kamu cerita.. ;))

Unknown said...

erk nadh biase jela..lgpun mmg pgalaman..cume laki tue pempuan mude..tu je beze

PERINGATAN

Assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada yang bukan ISLAM.

1.Saya selaku tuan punya blog ingin menegaskan sebarang peniruan amat tidak digalakkan. Sebarang pengambilan info, sila kreditkan kepada blog ini.

2. Idea yang dicetuskan oleh saya hanyalah pendapat peribadi. Sekiranya anda tersinggung harap dimaafkan. Segala kesulitan saya memohon ampun dan maaf.
Daisypath Anniversary tickers