CORETAN TERBARU NADH

Twinkle-twinkle little star

ASSALAMUALAIKUM DAN SELAMAT SEJAHTERA kepada yang bukan beragama ISLAM
Mesti korang teringat zaman tadika dulu kan? Hehe memang best. Aku pernah dengar kawan aku yang ni nyanyi. Memang kelakar. Kalau suruh akak ni nyanyi mesti sama dengan video kat bawah. Serius kelakar!
Makcik ni garang. Apa kata kita tukar channel?\
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v

Haha yang ni baru kawan aku yang buat payung untuk aku tu nyanyi. Samalah! Haha nampak sangat aku tak mengikuti perkembangan terkini. Dah lapuk tapi nak post jugak. Lantak =P
Post by,
Miss Ran 

No comments:

PERINGATAN

Assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada yang bukan ISLAM.

1.Saya selaku tuan punya blog ingin menegaskan sebarang peniruan amat tidak digalakkan. Sebarang pengambilan info, sila kreditkan kepada blog ini.

2. Idea yang dicetuskan oleh saya hanyalah pendapat peribadi. Sekiranya anda tersinggung harap dimaafkan. Segala kesulitan saya memohon ampun dan maaf.
Daisypath Anniversary tickers