CORETAN TERBARU NADH

Anda memang hebat

ASSALAMUALAIKUM DAN SELAMAT SEJAHTERA kepada yang bukan beragama ISLAM
Bosan dengan topik yang sama. Mungkin aku salah. Tapi cara anda lagi mengaibkan. Oh berapa ramai like? Semua sokong. Tapi pernah tak anda kaji selidik kesalahan anda? Email ada, Facebook ada. Kalau betul dah kaji kenapa kena ada kontroversi baru nak tunjuk prihatin datang blog ni? Tolonglah. Aku tak bodoh. Aku jugak dipersalahkan. Konon aku maki dalam blog. Ada aku bagitahu anda punya pihak? Ada? Dah terang lagi bersuluh anda salah. Megaibkan aku. Sekarang bukak FB rasa nak tukar nama FB. Sebab dah tercemar dek akal korang yang satu tu.

Kenapa aku je disalahkan? Alasan aku menulis di blog? Eh aku punya blog tak ada mention nama korang da cukup baik. Aku menyesal join korang. Ingat orang anda dah matang. Tak ikut emosi. Tapi tak. Atleast minta maaf secara terbuka. Aku mengaku salah. Korang? Sibuk dengan fan yang kuat mengampu. Sudahlah. Orang muda macam aku tak sesuai masuk pages korang. 

Aku takkan remove. Sebab aku nak tahu apa lagi yang boleh korang buat untuk malukan aku. Kenapa tak dedahkan email yang maki korang tu? Atleast aku berani tunjuk apa yang aku tulis. Bukan pengecut macam sesetengah pihak. Talam dua muka. Sila jangan datang blog aku lagi. Aku tak perlukan orang untuk aibkan aku lagi. Cukup! Aku tak maki! Aku tak maki korang! Serius perkataan maki je aku taip. Tak ada caci apa pun. Luahan rasa dianggap maki. Kalau aku saman, korang nak anggap maki jugak?
Post by,
Miss Ran 

No comments:

PERINGATAN

Assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada yang bukan ISLAM.

1.Saya selaku tuan punya blog ingin menegaskan sebarang peniruan amat tidak digalakkan. Sebarang pengambilan info, sila kreditkan kepada blog ini.

2. Idea yang dicetuskan oleh saya hanyalah pendapat peribadi. Sekiranya anda tersinggung harap dimaafkan. Segala kesulitan saya memohon ampun dan maaf.
Daisypath Anniversary tickers