CORETAN TERBARU NADH

Dari Dapur Seri Iman 21

ASSALAMUALAIKUM DAN SELAMAT SEJAHTERA kepada yang bukan beragama ISLAM
Yehuuu tora datang lagi. Kali ni resepi simple je. Aku search kat google. Siap ada yang video. Harap yang amatur boleh buat ni hehe.
Simple sangat. Aku terhibur dengan video ni.
Chef Hanilieza pun ada resepinya. Aku malas nak taip sini. Aku ingat nak buat macam video je. Senang. Haha
Nantikan hasil dari aku. Baru nak buat ni. Ada mahluk tebal layan video JYJ pulak. Kenalah tunggu dulu gambarnya.
Tak lawa mana pun
Tips: 
Adunan jangan terlalu lembik. Nanti bentuknya tak jadi.
Kelapa pastikan guna yang bahagian putih je. Supaya lawa je. Jangan lupa letak garam sedikit.
Masak tunggu dia timbul balik. Tapi lebih elok tunggu lama sikit sebab nak gula dalam cair je.
Post by,
Miss Ran 

No comments:

PERINGATAN

Assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada yang bukan ISLAM.

1.Saya selaku tuan punya blog ingin menegaskan sebarang peniruan amat tidak digalakkan. Sebarang pengambilan info, sila kreditkan kepada blog ini.

2. Idea yang dicetuskan oleh saya hanyalah pendapat peribadi. Sekiranya anda tersinggung harap dimaafkan. Segala kesulitan saya memohon ampun dan maaf.
Daisypath Anniversary tickers