CORETAN TERBARU NADH

Dari Dapur Seri Iman 19

ASSALAMUALAIKUM DAN SELAMAT SEJAHTERA kepada yang bukan beragama ISLAM
Erk banyak dah resepi aku ni. Walaupun yang simple je ada. Maaflah. Tak boleh setanding dengan sifu masakan aku. Hehe jarang ada kat rumah. Lagipun masa sekolah macam-macam aku try buat. Roti canai, sate, kek nenas terbalik. Macam-macam. Tapi tak berkesempatan nak buat. Gambar kat zaman sekolah tu tak ada. Kenangan manis kot. Huhu sebab subjek katering dan penyajianlah aku dapat Pelajar terbaik SPM. Erk amali dan teori menyumbang. Tapi aku dapat trofi amali terbaik. Hebatlah tu. Anak murid kesayangan cikgu ni akan mengecewakan cikgu. Belajar bidang lain pulak. Dah tu malas nak masak. Haha Erk ni nak buat telur dadar gebu je ni. Malu kalau cikgu sekolah terjah blog. Wuarggghh larikkk.

Telur Dadar simple tapi gebu

Bahan:
2biji Telur
1/2 Bawang bombay
1/2 Cili hijau
1 sudu teh Mayonis(Tak kisah brand)
1/4 sudu teh Garam(Aku rasa macam tawar. Ikut koranglah)
Daun bawang daun sup

Cara: 
Kacau semua dan goreng.

Tak gebu?
Tak reti ambil gambar lawa. Ni pun ambil guna enset cikai. Campak longkang pun tak mati. Hek
 Post by,
Miss Ran 


No comments:

PERINGATAN

Assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada yang bukan ISLAM.

1.Saya selaku tuan punya blog ingin menegaskan sebarang peniruan amat tidak digalakkan. Sebarang pengambilan info, sila kreditkan kepada blog ini.

2. Idea yang dicetuskan oleh saya hanyalah pendapat peribadi. Sekiranya anda tersinggung harap dimaafkan. Segala kesulitan saya memohon ampun dan maaf.
Daisypath Anniversary tickers