CORETAN TERBARU NADH

Aku yang kau tinggalkan

ASSALAMUALAIKUM DAN SELAMAT SEJAHTERA kepada yang bukan beragama ISLAM
Sedih. Perit. Kecewa. Marah. Geram. Semua ada. Semua serba tak kena. Berita yang datang menimpa membuatkan aku terpana. Adakah ini dinamakan cinta? Jika ya kenapa perit tak seperti yang dicanangkan?
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
Aku sedih. Jangan kau kata apa itu cinta jika kau tak kenal hurufnya. Jangan kau bilang kata sinta kerna maknanya tak mungkin bisa kau jelaskan. Kau hanya boneka yang pandai menipu dengan bait kata-kata. Aku pula terpedaya.
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
Ini! Korang fikir apa jelah tu
Siapa ada buku ni? Kenapa dah tak ada stok. Gila tersentuh baca review. Belum novelnya. Wah serius jatuh cinta. Nak buku ni=(

2 comments:

fRaMe+LenSeS said...

ahahahahah.. igt apa la tadi. :D

ishiko said...

lamenye hai,... xbaca novel ^^

PERINGATAN

Assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada yang bukan ISLAM.

1.Saya selaku tuan punya blog ingin menegaskan sebarang peniruan amat tidak digalakkan. Sebarang pengambilan info, sila kreditkan kepada blog ini.

2. Idea yang dicetuskan oleh saya hanyalah pendapat peribadi. Sekiranya anda tersinggung harap dimaafkan. Segala kesulitan saya memohon ampun dan maaf.
Daisypath Anniversary tickers