CORETAN TERBARU NADH

Melompat lebih tinggi

ASSALAMUALAIKUM DAN SELAMAT SEJAHTERA kepada yang bukan beragama ISLAM

Korang rasa kenapa tajuk entry aku macam tu? Kenapa perlu melompat? Oh sekarang tukar rentak dah. Tak guna tagline tampar laju-laju. Sekarang melompat lebih tinggi tanda kegembiraan melampau-lampau. Kenapa? Tanya Si TH apa yang dia buat sampai aku meroyan macam ni. Serius aku boleh dilabel sawan sekarang ni. Haha gembira tak terkata.

Harap yang tersenarai dalam blog ini menjadi milikku. Bukan sebab tu aku gembira. Tapi penghargaan. Kenapa susah orang nak belajar menghargai seseorang. Dan aku mula bersinar. Bakat? Allah bagi pinjam je. Aku bersyukur. Akhirnya semakin hari semakin ramai nampak perbezaan aku dengan yang lain. Terima kasih lagi sekali.

Layan gambar jelah. Mungkin korang akan lebih faham =)
v
v
v
v
v
v
v
v
v
Klik untuk gebukan gambar

Klik untuk lebih gebu


Harap ni jadi milik akulah ye!
 Post by,
Miss Ran 

2 comments:

deeya said...

good luck ! :)

Miss Ran said...

da berjaye la deeya

PERINGATAN

Assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada yang bukan ISLAM.

1.Saya selaku tuan punya blog ingin menegaskan sebarang peniruan amat tidak digalakkan. Sebarang pengambilan info, sila kreditkan kepada blog ini.

2. Idea yang dicetuskan oleh saya hanyalah pendapat peribadi. Sekiranya anda tersinggung harap dimaafkan. Segala kesulitan saya memohon ampun dan maaf.
Daisypath Anniversary tickers