CORETAN TERBARU NADH

Semua cerita pasal follower..nak juga!

ASSALAMUALAIKUM DAN SELAMAT SEJAHTERA kepada yang bukan beragama ISLAM
Aku memang suka tiru orang. Pagi tadi baca entry-entry orang. Ada dua orang cerita blog mereka difollow otai. Yakah? Aku pun check list follower. Dan lihat bawah...
Dah tengok? Lama dah bro ni follow. Siap teruja melampau-lampau. Masa tu follower tak sampai 100 kot.
Tapi bukan blogger otai ni yang mereka cerita. Mereka cerita tentang otai yang lagi satu. Jap. Tengok gambar di bawah ya.
Hah nampak? EQBAL ZACK. Dia adalah top ten follower aku. Lama dah dia follow blog ni. Aku baru perasan. Mungkin sebab entry mereka mengatakan dia otai. Baru aku perasan. Maaflah. Dulu hingusan. Tak tahu menahu pasal otai ni. Sekarang celik mata. Tu pentingnya populariti bagi seseorang. Sebut je orang kenal. Buat bro eqbal. This entry for you. Sekarang tinggal sifu masakan je belum follow. Sabar menanti=)

 Post by,
Miss Ran 

7 comments:

Ujang9897 said...

wow...tahniah

Unknown said...

erk tahniah utk?

:: cikNuurul :: said...

woww,bestnyer otai ade folo,.hehe,..

Unknown said...

hehe haty pon bole..kene tak malu menempek muke kat blog otai la

Sunah Sakura said...

hehehe..nanti kite habaq kat sifu masakan ye...:p

Unknown said...

erk sunah takpe kot =p

kAmi dAn mEreKa said...

kite pon baru tahu yg eqbalzack tu blogger otai, =)

PERINGATAN

Assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada yang bukan ISLAM.

1.Saya selaku tuan punya blog ingin menegaskan sebarang peniruan amat tidak digalakkan. Sebarang pengambilan info, sila kreditkan kepada blog ini.

2. Idea yang dicetuskan oleh saya hanyalah pendapat peribadi. Sekiranya anda tersinggung harap dimaafkan. Segala kesulitan saya memohon ampun dan maaf.
Daisypath Anniversary tickers