CORETAN TERBARU NADH

Sempurna

ASSALAMUALAIKUM DAN SELAMAT SEJAHTERA kepada yang bukan beragama ISLAM
Sempurna
kau sungguh sempurna
itu kau yang kata
bagaimana aku pula
sempurnakah
senang kau kata
sempurna di mata
tapi bila kebenaran tiba
tiada yang sempurna
melainkan Dia
usah kau berangan
menjadi sempurna
kerna hambaNya
sememangnya
tak sempurna
bukan di mata siapa
tetapi di mataNya
aku hanya berkarya
bukan sempurna
hanya melahirkan rasa
bakat yang dikurnia
kau aku tak sama
tapi kita hambaNya
jangan asyik kejar dunia
kerna kitakan terleka
ingatlah dunia
hanya sementara
tiada yang sempurna
melainkanNya

Ps: Aku menaip bukan apa. Cuma aku rindu kepadaNya=(

1 comment:

Unknown said...

biarlah aku tak sempurna dipandangan manusia..ehhe

PERINGATAN

Assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada yang bukan ISLAM.

1.Saya selaku tuan punya blog ingin menegaskan sebarang peniruan amat tidak digalakkan. Sebarang pengambilan info, sila kreditkan kepada blog ini.

2. Idea yang dicetuskan oleh saya hanyalah pendapat peribadi. Sekiranya anda tersinggung harap dimaafkan. Segala kesulitan saya memohon ampun dan maaf.
Daisypath Anniversary tickers