CORETAN TERBARU NADH

Apabila semua tertanya-tanya

ASSALAMUALAIKUM DAN SELAMAT SEJAHTERA kepada yang bukan beragama ISLAM
Semua ke? Taklah maksud aku ada segelintir yang asyik bertanya. Yang asyik tertanya-tanya siapakah gerangan yang aku asyik tulis 'dia' kat pesanan pada entry-entry lepas. Erm nak bagitau ke tak eh. Haha.

Aku berjaya membuat semua tertanya-tanya. Sampai si dia pun asyik tertanya-tanya. Aku dah jawab melalui entry wordless. Pada yang berkenaan dia tahu dialah yang dimaksudkan. Kalau yang tak tahu lagi eloklah tak payah tertanya-tanya.

Sebab aku pun dah tak risau dah. Dia dah okey. Adakah normal aku risau tentang dia? Normal kot. Sebagai kawan? Maybe. Takpun sebagai saudara seislam. Tak pun sebagai manusia yang menumpang di bumi Allah. Takpun sebagai blogger. Eh apa kaitan? Haha. Nanti korang dapat teka pulak.

Aku memang sangat suka berfikir pasal orang. Sampai member aku asyik marah sebab aku yang terlalu risau. Dah makan ke member aku sorang lagi tu. Dia okey ke kitorang jauh dari dia. Nak ke jemput lepak-lepak sama supaya dia tak rasa terpinggir. Oh ya kami bertiga agak rapat. Setiap kali aku risau tiap kali aku kenal bebel dengan member aku tu.

Sampai aku boleh pening kepala sebab stress memikir. Jadi kepada korang yang kenal aku. Janganlah bagi aku merisaukan korang. Mahunya aku kena telan pil actifast tiap hari. Kepala ni manja sikit. Sikit-sikit nak sakit. Tuan dia tak manja pun. Tett. Risau tu penting. Kita sampai tak sedar yang kita terlalu mengambil berat pasal seseorang.

Dan persoalan gambar wordless tu. Bukan pasangan couple ye. Mungkin Jiji betul. Tangan ayah aku. Tangan ayah aku besar.

Ps: Siapakah dia? Dia tak bagi dedahkan. Dia masih misteri.

18 comments:

tomatokering :) said...

err tak main lah misteri2 T_T

sergeant keroro said...

erk! siapa dia tu? makin tertanya~

p/s : ostad cari calon bini tu :P

Sunah Sakura said...

selamat pagi~

fairuz said...

misteri. okbai haha

JIJI YU said...

gua tak maen entry blur2..

Ku Azhar said...

blur!!! hehehe

IMANSHAH said...

ouh dia lagu fauziah latip

Mr.Thinker@Ali said...

biarlah misteri. :)

H.J said...

bajet misteri

Luqeem™ said...

masih mnunggu dan setia mnunggu..hehe

aimie amalina said...

tuan x manje ke?
kikikiki
ooo.opah kene jadi baek2 jela ye..hehehe =p
baek kak ngah opah ni =)

L said...

ibadah sunat vs pkra dilarang!!
http://lolz-l.blogspot.com/2011/08/ibadah-sunat-tp-xbetul-caranya.html

Umi Asura Sanusi said...

sape?

Pure Mahabbah Fillah said...

assalam..

jgn biarkan hidup anda

diselubungi...misteri..huhuuu

azrinna said...

Biarlah rahsia.. kan?

maszull said...

salam iffah: wah jadi persoalan la..

apa yg misteri sgt ni...:)

Sis-Lin said...

Siapa kah?????

Klu bdn sakit mkn panadol extend plk..hehehehheeh

cik pulau said...

Errr.... meh nak tengok dulu..

PERINGATAN

Assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada yang bukan ISLAM.

1.Saya selaku tuan punya blog ingin menegaskan sebarang peniruan amat tidak digalakkan. Sebarang pengambilan info, sila kreditkan kepada blog ini.

2. Idea yang dicetuskan oleh saya hanyalah pendapat peribadi. Sekiranya anda tersinggung harap dimaafkan. Segala kesulitan saya memohon ampun dan maaf.
Daisypath Anniversary tickers