CORETAN TERBARU NADH

12# Wordless Wednesday

ASSALAMUALAIKUM DAN SELAMAT SEJAHTERA kepada yang bukan beragama ISLAM
Google: Take care
Klik sini untuk tahu lebih lanjut.
Ps: Dia masih tertanya-tanya tentang siapakah dia yang aku sebut-sebut=) 

14 comments:

sergeant keroro said...

siapakah dia?

p/s : dia yang tanye tu sape?? :P

aimie amalina said...

apelah boboi ni..
tukaq2 ayat...kiki

kak ngah, bile nak jaln pegang tgn cm tu?
kikiki..opah bawa kak ngan buat istana pasir..kiki

JIJI YU said...

pewwiiitt..tgn abah engko ek

FYA PELANG! said...

nak jugak ! haha.



http://fyapelangi.blogspot.com/2011/08/wordless-wednesday-9.html

lilypelangi said...

ada dua tangan . aku tahu . hehe

Sunah Sakura said...

take me away... please...

al-kisah said...

so sweet heheheee^_^

~..Lesung Batu..~ said...

siapaaaa???? nak tau jugakss~

H.J said...

belah kiri tu tangan aku..haha

fiq. said...

mcm nak berpisah je,,sedih argg

cik pulau said...

Ehh.. tangan ai tak besar macam ni lah..
yu pgang tgn orang len ea..
haha

QaRr JaliL said...

besar gila tangan..haha yang blah kanan 2..haha

Hans said...

tangan sebelah kanan besar

ღ p!nk veLvet ღ said...

siapakah DIA? hehehe~

PERINGATAN

Assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada yang bukan ISLAM.

1.Saya selaku tuan punya blog ingin menegaskan sebarang peniruan amat tidak digalakkan. Sebarang pengambilan info, sila kreditkan kepada blog ini.

2. Idea yang dicetuskan oleh saya hanyalah pendapat peribadi. Sekiranya anda tersinggung harap dimaafkan. Segala kesulitan saya memohon ampun dan maaf.
Daisypath Anniversary tickers