CORETAN TERBARU NADH

Juadah berbuka puasa

ASSALAMUALAIKUM DAN SELAMAT SEJAHTERA kepada yang bukan beragama ISLAM
Entry makanan sahaja. Gambar bercerita segalanya.
Air pembuka selera
Ibu masak bawak pergi INDIA
Dimasak atas permintaan adik aku
Ibu masak jugak

Daging black paper kegemaran
Ibu masakkan
Selamat berbuka semua. Terima kasih ibu masak siap-siap. Tinggal tambah lauk je=) Gambar semua dari gugel. Malas snap pic.

12 comments:

aimie amalina said...

weeee
cian cucu22 opah..camat bukeee!

Azzah said...

sedapnya,nasib baik dah kenyang berbuka..:)

sergeant keroro said...

pemalas :P

p/s : anak murid lagi rajin XD

JIJI YU said...

pergh..gaban belambak lauk engko..aku bese2 je..ngn rambutan je..

Suhaili Sarif said...

la ingatkan kamu yg snap..huhu
slurrppppppppppp

Rozuan Ismail said...

pergh.tergugat iman.tak pe esok nk blik klate

maszull said...

slm...semuanya dr air tangan ibu jgn kamu sia2kn pengorbanan ibu sebab kerana merekalah kita berada di dunia ini...seorg ibu akan sentiasa melakukn apa yg anak2nya inginkn dr segi makanan atau apa2 pun....aduh mama feel plak hari ni...segalanya berkat air tgn ibu....:)

lilypelangi said...

pergggggggggggggggggggggh ! sedap tuh~

fadhdeela said...

nasib tgk waktu mlm..kalo waktu siang mahu meleleh air liur nie!! sambal sotongggg!!

Meh sini: Sungguh Seksi Cara Tido Dia!!

cik pulau said...

Perrrh....

nape tak snap je..lalala~

siti asiah said...

salam kenal...banyak juadah berbuka..mst best makan ngan family,ramai2...
bertuah dapat mak cam mak awak...;)

Abe Goreng said...

La gmbr dri gugel ke? mati2 igt btol.Huhuhu.lapooooooooor! XD

UPDATE: Hah! Memang betul la tu!!!

PERINGATAN

Assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada yang bukan ISLAM.

1.Saya selaku tuan punya blog ingin menegaskan sebarang peniruan amat tidak digalakkan. Sebarang pengambilan info, sila kreditkan kepada blog ini.

2. Idea yang dicetuskan oleh saya hanyalah pendapat peribadi. Sekiranya anda tersinggung harap dimaafkan. Segala kesulitan saya memohon ampun dan maaf.
Daisypath Anniversary tickers