CORETAN TERBARU NADH

Perlukah PHD

ASSALAMUALAIKUM DAN SELAMAT SEJAHTERA kepada yang bukan beragama ISLAM

Perlukah PHD aku tanya "ANDA? Aku tak faham dengan segelintir manusia. Yang sibuk mendengki. Tak boleh orang lebih dari dia. Aku penat layan karenah begini. Aku kaya. (Fine tipu.) DENGKI. Aku ada balak handsome. (Tipu) DENGKI lagi. Aku nak join contest. Dah 51 contest masuk setakat ni. DENGKI lagi. Kenapa? Kenapa "ANDA" DENGKI sangat dengan setiap apa yang aku buat. Aku bukan hebat sangat nak DENGKI. Aku manusia biasa. Adatlah melakukan kesilapan.

Kenapa asyik cari salah aku? Carilah salah sendiri dulu. Sendiri dah cukup hebat kenapa perlu DENGKI. Sendiri begitu popular kenapa tak uruskan hal sendiri. Kenapa perlu asyik mengekor aku. Nak update pasal aku? Aku tak nak pun "ANDA" baca. Tak ada anda ada berpuluh yang nak baca. Jangan sebab anda terlalu sibuk DENGKI dan MENCARI SALAH AKU membuatkan anda lupa tentang kebaikan, keburukan anda. Sila sedar diri. AKU TAK SEHEBAT "ANDA"!
Post by,
Miss Ran 

2 comments:

Sunah Sakura said...

alamak, sape wat tuan direktor saya mengamuk ni?

Unknown said...

hehe bkn marah..pelik je..npe nk dengki2

PERINGATAN

Assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada yang bukan ISLAM.

1.Saya selaku tuan punya blog ingin menegaskan sebarang peniruan amat tidak digalakkan. Sebarang pengambilan info, sila kreditkan kepada blog ini.

2. Idea yang dicetuskan oleh saya hanyalah pendapat peribadi. Sekiranya anda tersinggung harap dimaafkan. Segala kesulitan saya memohon ampun dan maaf.
Daisypath Anniversary tickers