CORETAN TERBARU NADH

Breakfast yang lazat

ASSALAMUALAIKUM DAN SELAMAT SEJAHTERA kepada yang bukan beragama ISLAM
Tajuk pun dah best kan? Haha sila dengki lagi. Ibu masak nasi lemak. Yang lazat. Air tangan mak memang superb. Lainlah korang membesar dengan bukan air tangan mak. Maksud aku nenek ke, pakcik ke makcik, tak pun ayah. Memang kalau dah membesar dengan masakan tu, jadi itulah masakan paling sedap.

Haha aku suka nasi lemak. Memang mantap. Tepukan kepada puan Latifah. Kalau post kat FB mesti dia kembang. Haha ibu siapalah tu. Sila diet ya ibu. Jangan biarkan ayah mengata. Haha pagi-pagi dah buat anak-anak pening kepala. Love my family!

Alamanda? Nak pergi ke tak? Ada ke yang jemput? Haha dahlah. Kemas barang balik Melaka!
 Post by,
Miss Ran 

1 comment:

senyumSOYA said...

heh..baru pas mkn nasi lemak kakak masak..hehehhe
sedap kan masakan ibu..(^^~

PERINGATAN

Assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada yang bukan ISLAM.

1.Saya selaku tuan punya blog ingin menegaskan sebarang peniruan amat tidak digalakkan. Sebarang pengambilan info, sila kreditkan kepada blog ini.

2. Idea yang dicetuskan oleh saya hanyalah pendapat peribadi. Sekiranya anda tersinggung harap dimaafkan. Segala kesulitan saya memohon ampun dan maaf.
Daisypath Anniversary tickers