CORETAN TERBARU NADH

Jom tengok DALAM BOTOL

ASSALAMUALAIKUM DAN SELAMAT SEJAHTERA kepada yang bukan beragama ISLAM
si Ady Budika telah meriview cerita itu. Membuatkan aku nak tengok. Orang kata menyampah tu yang aku nak tengok. Yelah taste tak sama. Nak paksa masz pergi esok. Tak pun aku belanja dia. Atleast tak best tak adalah dia salahkan aku paksa ye tak?

Haha tahniah kepada pembuat filem DALAM BOTOL. Sebab bagi aku bukan senang nak buat cerita kontroversi ni. Yelah masyarakat melayu. Takut dihentam. Tapi hentam orang pandai. Jadi jom kita tangok. Ni kita benci tapi nilah yang jadi dalam kalangan masyarakat kita. Minta dijauhkan. Nauzubillah!
 Post by,
Miss Ran 

No comments:

PERINGATAN

Assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada yang bukan ISLAM.

1.Saya selaku tuan punya blog ingin menegaskan sebarang peniruan amat tidak digalakkan. Sebarang pengambilan info, sila kreditkan kepada blog ini.

2. Idea yang dicetuskan oleh saya hanyalah pendapat peribadi. Sekiranya anda tersinggung harap dimaafkan. Segala kesulitan saya memohon ampun dan maaf.
Daisypath Anniversary tickers