CORETAN TERBARU NADH

Pengsan 10 saat

ASSALAMUALAIKUM DAN SELAMAT SEJAHTERA kepada yang bukan beragama ISLAM
Kenapa? Sebab aku punya sukalah. Tak adalah. Aku ada post pasal penyumbang trafik tadi. Klik SINI untuk tengok. Sekali ada PCM. Banyak. Selalu masuk blog PCM tapi tak adalah pulak nampak backlink ke apa. Jadi musykil.

Ilmu apa PCM kita pakai sampai menjadi penyumbang trafik kedua tertinggi. Rupanya ada kat bloglist dia. Serius tak perasan. Sejak bila dan bagaimana aku ada kat situ. Tapi serius terharu. Wah tak tahu nak kata apa dah. Speechless. 

Thank you PCM dan semua yang support aku! Thanks. Berhenti sini. Nangis kejap.

2 comments:

Sunah Sakura said...

hehehe.. kan ada... :)

Mat Gebu said...

ERKKK...ADA EKS...HEHEHE..

PERINGATAN

Assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada yang bukan ISLAM.

1.Saya selaku tuan punya blog ingin menegaskan sebarang peniruan amat tidak digalakkan. Sebarang pengambilan info, sila kreditkan kepada blog ini.

2. Idea yang dicetuskan oleh saya hanyalah pendapat peribadi. Sekiranya anda tersinggung harap dimaafkan. Segala kesulitan saya memohon ampun dan maaf.
Daisypath Anniversary tickers