CORETAN TERBARU NADH

Aku suka sejuta kali

ASSALAMUALAIKUM DAN SELAMAT SEJAHTERA kepada yang bukan beragama ISLAM
Balik makan je terkejut dengan entry seseorang. Sunah? Siapa tak kenal dia. Kalau kat SB nick dia je ada. Ah malu. Hehe mekasih sudi review cerita saya tak seberapa tu. Sebab dah janji dengan cik Sunah kita. Nak ambil dia jadi pelakon tetap bersama ehem-ehem. Nak tahu dengan siapa klik sini. Baca bagi habis. Haha sama-sama kita doakan cerita itu menjadi kenyataan. Hehe.

Ada pelakon baru nak ambil part cerita baru. Nak buat cerita apa pulak ye? Makin seronok mengarang. Siapa nak baca nukilan aku pergi kat tab menu. Karya-karyaku. Semua ada. Tapi tak berbakat nak menyambung jadi enovel. Cerpen senang. Mudah dan cepat! Semoga korang suka dengan blog aku ni. Happy blogging=)
Post by,
Miss Ran 

3 comments:

Sunah Sakura said...

hehe..bagus lah direktor ni...leh wat direktori lepas ni ye...:D

ada FB ke? add la..hehehe..

Unknown said...

ade
sgnla sunah hehe
masih tak layak la=)

Sunah Sakura said...

add je sayang...saya tak tau nama miss ran pe kat FB... :)

PERINGATAN

Assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada yang bukan ISLAM.

1.Saya selaku tuan punya blog ingin menegaskan sebarang peniruan amat tidak digalakkan. Sebarang pengambilan info, sila kreditkan kepada blog ini.

2. Idea yang dicetuskan oleh saya hanyalah pendapat peribadi. Sekiranya anda tersinggung harap dimaafkan. Segala kesulitan saya memohon ampun dan maaf.
Daisypath Anniversary tickers