CORETAN TERBARU NADH

Herbalife terbukti berkesan

ASSALAMUALAIKUM DAN SELAMAT SEJAHTERA kepada yang bukan beragama ISLAM
Bagi minuman shake sihat Herbalife pula, kandungan zatnya turut sesuai diberikan buat anak-anak sebagai zat dan keperluan tambahan.

Tak sangka jurnal iaitu penulisan ilmiah ada memuji herbalife. Maka bukan calang-calang orang menggunakan Herbalife. Dah terbukti tahap kesihatan minuman tersebut. Aku tak bohong. Bukan aku dapat komisen pun. Cuma nak tolong sesiapa yang mengalami masalah kesihatan. Eloklah cuba-cuba minum minuman kesihatan ini. Anda tak menyesal. Pasti!

 Post by,
Miss Ran 

1 comment:

Unknown said...

yapp..tepat skali..herbalife memang banyak membantu..now still on progress... wish me the best k..

baru je follow awak... :)
:D

PERINGATAN

Assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada yang bukan ISLAM.

1.Saya selaku tuan punya blog ingin menegaskan sebarang peniruan amat tidak digalakkan. Sebarang pengambilan info, sila kreditkan kepada blog ini.

2. Idea yang dicetuskan oleh saya hanyalah pendapat peribadi. Sekiranya anda tersinggung harap dimaafkan. Segala kesulitan saya memohon ampun dan maaf.
Daisypath Anniversary tickers