CORETAN TERBARU NADH

Kau terlalu mengagungkan BELIAU!

ASSALAMUALAIKUM DAN SELAMAT SEJAHTERA kepada yang bukan beragama ISLAM
Selalu sebut pasal BELIAU. Selalu buat apa untuk BELIAU. Sampai aku rasa yang kau tu pak sanggup untuk BELIAU. Semua benda yang beliau nak kau penuhi. Macam menatang minyak penuh. Yang kau agungkan sangat BELIAU tu kenapa?

Beliau dah lah tak membantu kau pun. Tak bagi pahala kat kau pun. Bawa kau ke jalan lebih sesat adalah. Tapi kenapa kau asyik terhegeh-hegeh dengan BELIAU. Sudahlah. Kau boleh hidup tanpa BELIAU. Dunia tetap akan kiamat walaupun kau memuja BELIAU. 

Rasa BELIAU adalah segala-galanya untuk kau.Kau kata aku sibuk pentingkan hal duniawi tapi kau? Kau lagi mengangungkan sesuatu yang tak perlu kau tonjolkan. Sesuatu yang tak penting untuk digembar gemburkan. 



































Sebab beliau adalah BROADBAND!
Aku benci tengok kau bersusah payah untuk BELIAU!
 Post by,
Miss Ran 


6 comments:

Hanieqha said...

buat suspen jee... hahaahh... rupe nye broadband...

What To Wear : Hijab Muslim Style"

Miss Ran said...

pk pe jekla tu

alisya said...

hahahaa..suspen sg2..

Sidratul Muntaha said...

palat betul aku baca entry nih.

HATYCIKNUURUL said...

alaaaaaa,missran neh,..ingtkan syaitonnirrojim tadi,.hahah!,.mklumlah,hri jumaat,cm rmai je post psal agama rni,.huhu,.

Miss Ran said...

@alisya suspen ke? erm sakit hati tpi tak nk ikutkan rse tu

2sidratul mahap2..hehe sabo jekla kn

@haty hehe agakla..tadi pon terikut kata setan..mjur sdr masih ade y syg..tu tuka ending=)

PERINGATAN

Assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada yang bukan ISLAM.

1.Saya selaku tuan punya blog ingin menegaskan sebarang peniruan amat tidak digalakkan. Sebarang pengambilan info, sila kreditkan kepada blog ini.

2. Idea yang dicetuskan oleh saya hanyalah pendapat peribadi. Sekiranya anda tersinggung harap dimaafkan. Segala kesulitan saya memohon ampun dan maaf.
Daisypath Anniversary tickers