CORETAN TERBARU NADH

Perempuan menggoda atau lelaki tergoda?

ASSALAMUALAIKUM DAN SELAMAT SEJAHTERA kepada yang bukan beragama ISLAM
AKU CUKUP BENCI!
Benci perempuan bertudung berlengan pendek baju ketat seluar ketat. Lepas tu, biarkan je tangan lelaki meramas-ramas punggung. What the fun? Ingat sedap ke orang lain pandang. Dah lah Melaka tumpuan pelancong. Dia tengok korang pegang-pegang ramas-ramas depan khalayak. Kau rasa menarik ke? Tak malu eh? Nak beromen pun pegilah tempat tersorok. Atleast yang memandang tak sakit mata. Terbelalak biji mata tengok perlakuan sumbang tu. Dah perasan orang mengata baru nak pergi dari situ. Tak malu? Kalau aku orang pejabat agama lama aku tahan. MEMALUKAN AGAMA ISLAM je. Aku bukan nak sokong korang buat tu. Tapi sakit mata memandang. Nak tegur takut. Kang esok datang bakar rumah sapa nak tolong? Orang perempuan pulak. 

Hari ni je dah dua adegan ramas punggung dikhalayak. Tu pun kat tempat sama. Kat lain tak tahulah. Penatlah memandang aksi begini. Meluat geli menyampah. Dah gatal sangat pergi kahwin. Masalahnya perempuan tu pakai baju kurung, bertudung lagi. Lelaki tergoda jugak. Tulah guna tutup aurat sungguh-sungguh. Tudung labuh. Stokin. Stongan. Perbualan yang penting aje. Jangalah berperwatakan muslimah tetiba gatal mereyam. Memanglah laki tergoda.

WANITA DILARANG MENGGODA!
LELAKI JANGAN BUAT ANDA TERGODA!

KESIMPULAN: Dua-dua dosa. Salah yang tergoda dan menggoda. Salah tangan merayap dengan punggung yang membiarkan. Konon best? Huh!
 Post by,
Miss Ran 


4 comments:

Nancy Poh said...

Kawin je kalau suka buat benda gitu...lepas kawin, buat la sampai pagi pun tak der yg larang..

Memang menyakitkan kalau nampak benda mcm tu dibuat depan mata..mencemar budaya sja..

Miss Ran said...

tau takpe annoying..tambah dose org nengok

sItI hAniSaH said...

tu la.. sgt truk la fenomena remaja skunk nie, yg buat pekara x snonoh nie bukan budak2 g kot, tapi org tua dah da otak tapi x nak pikir, pentingkan nafsu.. cuba klu pikir sal maruah, myb dapat elakakn perkara sumbnag cm nie.. memalukan kaum wanita ja, dah la tu bertudung lak.. haila...

Miss Ran said...

tula

malu la

org putih da la ske bwk kmera

kita digelakkn je dengan plakuan kite


maybe dlm hti die

"ala kat sini pun ade adegan sme kat tmpat aku"

PERINGATAN

Assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada yang bukan ISLAM.

1.Saya selaku tuan punya blog ingin menegaskan sebarang peniruan amat tidak digalakkan. Sebarang pengambilan info, sila kreditkan kepada blog ini.

2. Idea yang dicetuskan oleh saya hanyalah pendapat peribadi. Sekiranya anda tersinggung harap dimaafkan. Segala kesulitan saya memohon ampun dan maaf.
Daisypath Anniversary tickers