CORETAN TERBARU NADH

Kerja gila

ASSALAMUALAIKUM DAN SELAMAT SEJAHTERA kepada yang bukan beragama ISLAM
Aku betul-betul penat hari ni. Haha serius. Dari kajang ke UKM lepas tu pergi Alamanda. Dah lepak sama blogger pergi UKM balik. Balik kajang. Singgah bandar beli barang. Balik rumah. Ambil beg balik melaka. Drive!

Gila sangat penat. Aku baru sampai ni. Haha siap mesej Sunah dengan Cik Pulau lagi. Seronok memandu sambil mesej. Tapi ada yang masih sayang suruh jangan mesej. Terima kasih yang sayang aku tu. Serius penat. Sampai Melaka mood asignment. Aku pergi pun sebab cik Pulau nak pergi Gath. Kalau tak aku lama tak pergi. MALU!

 Post by,
Miss Ran 

3 comments:

aliarosli said...

alaaaaaa,nak pergi gak

ngatkan memang dari sana

dari melaka nak tumpang sekali

huuhhuhuhhu,best nya

Ceiler Mun said...

bestnye p gath ngn depa..teringin nk p...huhuu~~

Ujang9897 said...

owh ada gak ek td..hee

PERINGATAN

Assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada yang bukan ISLAM.

1.Saya selaku tuan punya blog ingin menegaskan sebarang peniruan amat tidak digalakkan. Sebarang pengambilan info, sila kreditkan kepada blog ini.

2. Idea yang dicetuskan oleh saya hanyalah pendapat peribadi. Sekiranya anda tersinggung harap dimaafkan. Segala kesulitan saya memohon ampun dan maaf.
Daisypath Anniversary tickers