CORETAN TERBARU NADH

Kan aku dah pesan

ASSALAMUALAIKUM DAN SELAMAT SEJAHTERA kepada yang bukan beragama ISLAM
Ni mula nak bebel lagi. Korang tahu cerita pengakuan berani mati tu dah masuk surat khabar. Kepada blogger sekalian awasi kata-kata anda di blog. 

Jangan tanya aku kalau surat saman datang kat rumah. Kita bukan boleh sebarang kata. Kata boleh memakan diri. Jangan ingat tak ada yang baca apa korang tulis.

SEBAB MULUT BADAN BINASA. Sekian.

2 comments:

.fariza. said...

betul2.

diana said...

mesti budak tu trauma sudah..
bf dia pun kompem kecut perut..
hukum sebat tu..
aduhai...

PERINGATAN

Assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada yang bukan ISLAM.

1.Saya selaku tuan punya blog ingin menegaskan sebarang peniruan amat tidak digalakkan. Sebarang pengambilan info, sila kreditkan kepada blog ini.

2. Idea yang dicetuskan oleh saya hanyalah pendapat peribadi. Sekiranya anda tersinggung harap dimaafkan. Segala kesulitan saya memohon ampun dan maaf.
Daisypath Anniversary tickers