CORETAN TERBARU NADH

Seronok rasa dihargai

ASSALAMUALAIKUM DAN SELAMAT SEJAHTERA kepada yang bukan beragama ISLAM
Eceh ayat nak jiwang. Bukan apa. Entry ni khas untuk yang support aku selama ni. Terima kasih korang. Who say blogging for nothing? Aku terharu ni. Hehe kita sama-sama berblog di bawah naungan yang sama dengan satu tujuan. Bukan hanya untuk duit semata.

Berblog tak membazir masa. Percayalah. Jika korang gunakan blogger.com sebagai platform untuk membaiki cara menulis, menambah ilmu, berkongsi pendapat. Insyaallah korang akan dapat kepuasan berganda. Jangan asyik fikir pitih je. Pitih tau? Tak tahu ccek kamus Kelantan=P

SELAMAT HATI LAHIR KEPADA SEMUA RAKAN BLOGGER. SAMA ADA YANG DAH LEPAS ATAU YANG BELUM SAMPAI TARIKHNYA. MOGA KALIAN MENDAPAT GANJARAN BERGANDA. JODOH YANG KEKAL. YANG BELUM KAHWIN CEPAT-CEPAT KAHWIN. ELAKKAN MAKSIAT ADALAH LEBIH BAIK=)

PS: Nadh, jeles lagi ke? Kata nak kolaborasi. Apa dia?

2 comments:

Sunah Sakura said...

tak tau nak komen apa... tapi komen juga... hahahahhahahahhaha~

*entri ni macam menang award jugak.. :p*

fRaMe+LenSeS said...

waahhh.. betoi la tu. setuju kosa 8. bukan sia2 andai kita gunakan untuk kebaikan. antaranya, jadikan dia sebagai tempat sumber ilmu. ebrguna kan?

ehh..kita cari 1 tajuk, wat cerita, pastu berbalas2.. amacam? ada bran? ahahahah. :P (tapi segan plak, ai ni newbie, tak padan nak colaburate. tarik balik kata2 nak colaburate la.)

PERINGATAN

Assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada yang bukan ISLAM.

1.Saya selaku tuan punya blog ingin menegaskan sebarang peniruan amat tidak digalakkan. Sebarang pengambilan info, sila kreditkan kepada blog ini.

2. Idea yang dicetuskan oleh saya hanyalah pendapat peribadi. Sekiranya anda tersinggung harap dimaafkan. Segala kesulitan saya memohon ampun dan maaf.
Daisypath Anniversary tickers