CORETAN TERBARU NADH

SEGMEN: Aku student berwawasan

ASSALAMUALAIKUM DAN SELAMAT SEJAHTERA kepada yang bukan beragama ISLAM
klik banner untuk join
Sebelum tu biarlah aku memperkenalkan diri. Aku adalah follower dalam diam encik froggy ni. Semalam ada baca entry beliau pasal terpelajar atau tak. Sangat sensitif sampai si Puteri Katek buat entry. Sekali hari ni lahir segmen ni. Panas kan?

Soalan 1:
Aku menimba ilmu di IPG Kampus Perempuan Melayu. Bangga ke? Biasa je.

Soalan 2: 
Pengkhususan aku ialah Prasekolah. (Siapa tak tahu? Tanya aku oke?)

Soalan 3:
Kalau aku berjaya menjadi pendidik kelak, mestilah aku nak membantu orang yang kurang berpendidikan supaya mereka sedar yang pendidikan untuk semua. Siapa nak hantar aku ke sabah sarawak? Takut!(Tak tipu)

Soalan 4:
Kalau aku pemimpin, akanku gubal semula perundangan. Wujudkan sistem pendidikan yang lebih baik dari sekarang. Aku menggunakan dasar pendidikan untuk semua!

Okey, itu saja soalannya. Rasa nak celoteh lagi. Tapi aku berhenti setakat ni. Ingat kita semua sedang belajar.   Timbalah ilmu hingga ke liang lahad.
Post by,
Miss Ran 

2 comments:

JUNKO-EL-HIDA said...

hihihi..thanks join segmen dan menjadi silent reader Melayu Frustasi..bakal cikgu rupanya..hihihi..Akan keudara esok yer?..Esok akan keluar 3 entri mengenai segmen AKu student berwawasan..Weeeeeeeeee..

Unknown said...

erk encik junko...

seganla i..haha

ala esk bz..(pure2 bz )wakaka

PERINGATAN

Assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada yang bukan ISLAM.

1.Saya selaku tuan punya blog ingin menegaskan sebarang peniruan amat tidak digalakkan. Sebarang pengambilan info, sila kreditkan kepada blog ini.

2. Idea yang dicetuskan oleh saya hanyalah pendapat peribadi. Sekiranya anda tersinggung harap dimaafkan. Segala kesulitan saya memohon ampun dan maaf.
Daisypath Anniversary tickers