CORETAN TERBARU NADH

WEAR IT RIGHT

ASSALAMUALAIKUM DAN SELAMAT SEJAHTERA kepada yang bukan beragama ISLAM
Apa yang korang faha,? Tulah aku ada baca kat entry budak lelaki ni. LELAKI oke. Malu ditegur sama lelaki. Yang tak malu aku tak tahulah. Aku bukan tak cuba. Aku sedang cuba ke arah itu. Dah alang-alang nak pakai tudung, kenalah tunjuk imej wanita bertudung.

CONTOH 1: Main raba-raba di tempat umum.

CONTOH 2: Pakai tudung lengan pendek gila. Kalau angkat tangan nampak ketiak.

CONTOH 3: Pakai tudung dan tonggek. Wah i can see ur g string. Bagi siapa yang tak tahu pergi search internet.

CONTOH 4: Pakai tudung tapi leher nampak.

CONTOH 5: Pakai tudung tapi jeans ketat jalan pun lekat.

CONTOH 6: Baju adik nampak lemak sana sini tapi bertudung.

CONTOH 7: Pakai tudung tapi rambut tersembul keluar.

CONTOH 8: Keluar rumah pakai tudung dengan sepupu, pakcik saudara bukan adik beradik mak ayah tak pakai tudung pulak.

CONTOH 9: Pakai tudung tapi terkinja-kinja depan orang ramai. Erk tak tahu tak tahu!

CONTOH 10: Pakai tudung tapi heboh cerita ringan-ringan dengan pakwe.

Cukuplah sepuluh ni. Penat menaip. Aku tak tergolong tapi aku berusaha untuk menjadi lebih baik. Doakan aku=)

 Post by,
Miss Ran 


No comments:

PERINGATAN

Assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada yang bukan ISLAM.

1.Saya selaku tuan punya blog ingin menegaskan sebarang peniruan amat tidak digalakkan. Sebarang pengambilan info, sila kreditkan kepada blog ini.

2. Idea yang dicetuskan oleh saya hanyalah pendapat peribadi. Sekiranya anda tersinggung harap dimaafkan. Segala kesulitan saya memohon ampun dan maaf.
Daisypath Anniversary tickers