CORETAN TERBARU NADH

Senyum

ASSALAMUALAIKUM DAN SELAMAT SEJAHTERA kepada yang bukan beragama ISLAM
Bibir kulum senyuman
hati mengiyakan rasa
jari menaip nukilan
muka seri bahagia

Hargaiku bukan calang
kasihku bukan kepalang
terima kasih duhai  sayang
kerana kau kuterbayang

jari pantas berlari
mengejar kata pasti
luahan rasa hati
agar kau mengerti

aku sungguh mengharap
kau juga akan begitu
baca karya kugarap
agar tidak berdebu

TERIMA KASIH KAMU.

 Ya kamu, sebab kamu buat aku tersenyum gembira. Tiada kata secantik bahasa. Tiada kata menggambarkan rasa. Buat pembaca setia. Ini hadiah untuk kamu=)

5 comments:

Sunah Sakura said...

sama-sama~ :p

~..Lesung Batu..~ said...

sama2 kamu..heheheh =)

sherah said...

yuhu..miss ran...haha...senyum...meh singgah blog alng.. :)
http://merentasiman.blogspot.com/2011/06/beruntunglah-orang-yg-pelik.html

Ca Ezah said...

wah~ pantun..ca minat pantun..hehe...eh, ca nmpk gmbar baby yg dibuang kat side bar kamu..ade entry ca yang berkaitan..

jom singgah sekadar renungan..

http://cikduyung.blogspot.com/2011/06/andai-si-kecil-mampu-bersuara-sebelum.html

muhammad iqbal hakimi bin tahir said...

terima kasih daun keladi =D

PERINGATAN

Assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada yang bukan ISLAM.

1.Saya selaku tuan punya blog ingin menegaskan sebarang peniruan amat tidak digalakkan. Sebarang pengambilan info, sila kreditkan kepada blog ini.

2. Idea yang dicetuskan oleh saya hanyalah pendapat peribadi. Sekiranya anda tersinggung harap dimaafkan. Segala kesulitan saya memohon ampun dan maaf.
Daisypath Anniversary tickers