CORETAN TERBARU NADH

Kejutan di pagi hari

ASSALAMUALAIKUM DAN SELAMAT SEJAHTERA kepada yang bukan beragama ISLAM
Aku sedang membuat rancangan pengajaran harian. Aku bukak blog je terkejut dengan komen. Banyak pulak orang tinggalkan jejak. Semalam hari komen sedunia ke apa? Oh bukan nak cerita pasal tu. Nak cerita pasal jiran.

Ingat tak aku ada cerita jiran baru adik baru. Sila klik SINI untuk tengok jiran yang dulu.
Jiran baru
Nampak tak header ni? Nilah jiran aku. Ada kesilapan teknikal pasal jiran. Kira pasangan jiran tu tak jadi. Dia jadi jiran Kak Elly pulak. Aku pun tak faham sangat kenapa dan bagaimana. Yang penting budak ni jadi jiran aku sebab aku bertuah. Bertuah ke?

Kesimpulan, nilah jiran ke 5 aku secara rasminya. Dah korang jangan fikir banyak. Aku tengah fikir nak bergaduh dengan budak ni. Haha tak sangka eh dapat jiran dengan penganjur. Macam kelakar pulak. Okey aku mengaku aku gelak baca entry dia yang INI.

12 comments:

asamasin said...

taniah.. :D

Atiqah Sa'ahiry said...

ahha..bertuah iffah,,.lawak juga entri tu..weee

Cik Sara said...

Wallah..

Ber"musuh" dengan pihak penganjur lagi tuh.. hehehe

aimie amalina said...

weee..
kak ngah bebaik ye dgn boboi..weee =)

H.J said...

cikgu baru online eh??mmg mengurangkan masa sungguh di alam maya ni.haha

Luqeem™ said...

hahahahahaha...emm
tahniah! :D

fRaMe+LenSeS said...

pergh,. jiran yang pemes kan? perghhh..

sergeant keroro said...

haha, gadoh2 XD

p/s : duit raye kena mintak lebih ni :p

sifu im said...

aku nk jadi jiran ko boleh??haha

Wuming said...

Hari ahad...ramai orang cuti.. Masa banyak.. tu pasai byk komen kot.





Follow sini

JIJI YU said...

ek eleh..ehehe..skndal le tu..

Suhaili Sarif said...

T_____T
terharuuuuuuuuu
nangis lagiiii

tahniah ipah

PERINGATAN

Assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada yang bukan ISLAM.

1.Saya selaku tuan punya blog ingin menegaskan sebarang peniruan amat tidak digalakkan. Sebarang pengambilan info, sila kreditkan kepada blog ini.

2. Idea yang dicetuskan oleh saya hanyalah pendapat peribadi. Sekiranya anda tersinggung harap dimaafkan. Segala kesulitan saya memohon ampun dan maaf.
Daisypath Anniversary tickers