CORETAN TERBARU NADH

Dari Dapur Seri Iman 47

ASSALAMUALAIKUM DAN SELAMAT SEJAHTERA kepada yang bukan beragama ISLAM
Hai semua. Haha mood aku terganggu sebentar tadi. Geram tak terkata. Ada ayam bagi kat kucing. Ingat tak pepatah tu? Kalau korang ingat bagus. Geram! Ni ikan gapi mati pulak. Ada ikan dibunuhnya. Dulu ikan koi. Tertekan aku.

Okey, bukak blog nampak komen. Memang nak kena sorang pakcik ni grrr. Lupakan pasal dia. Aku kira baik panggil pakcik=P

Okey masuk bab memasak. Pagi ni aku makan roti sandwich telur. Nak resepi ke?

Bahan:
Roti 5 keping
Sardin dalam 3 ekor
Bawang didadu
Perahan limau kasturi
Garam
Telur sebiji
Lada sulah

Korang tahukan nak buat macam mana. Pukul telur letak lada sulah dengan garam. Lepas tu ambil roti letak sardin lenyek. Gulung. Tekan-tekan. Celup telur dan goreng minyak sedikit. Siap.
Erk sedap. Alhamdulillah=)

1 comment:

mas saari said...

nak sikit...hehehehe

PERINGATAN

Assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada yang bukan ISLAM.

1.Saya selaku tuan punya blog ingin menegaskan sebarang peniruan amat tidak digalakkan. Sebarang pengambilan info, sila kreditkan kepada blog ini.

2. Idea yang dicetuskan oleh saya hanyalah pendapat peribadi. Sekiranya anda tersinggung harap dimaafkan. Segala kesulitan saya memohon ampun dan maaf.
Daisypath Anniversary tickers