CORETAN TERBARU NADH

Dari Dapur Seri Iman 49

ASSALAMUALAIKUM DAN SELAMAT SEJAHTERA kepada yang bukan beragama ISLAM
Pengsan. Sesiapa yang panas mari dekat-dekat. Aku ada buat aiskrim baik punya. Aiskrim milo koko crunch berkacang.

Pengsan. Tajuk nak panjang kan? Ni nak tunjuk gambar je. Resepi telah diderhakakan perisanya dari PCM. PCM punya lagi sedap kot. Sebab seksi. Putih comel. Ni coklat comot. Resepi tiru sana. Malas taip.

Share gambar je eh.
Nyummi
Aku derhaka sebab letak milo, pistachio, coco crunch
KREDIT TO PCM. KLIK SINI UNTUK RESEPI =)

7 comments:

JIJI YU said...

engko mmg sesuke suki engko je menderhaka

Sunah Mohammad said...

perghhhhhhhhhhhhhhhhhhhh! i sampai dapat rasa aroma coklet tu okehhhh!

mas saari said...

sedapnyaaaaa...
baru lepas makan aiskrim gak tapi beli kat kedai je!

alamanda said...

nmpk sgt yummi.

fRaMe+LenSeS said...

nampak sangat sedap.. wahhhh.. T.T

Eera Shera said...

wah sedapnya...MR, thx tolong sy ek <3

cik pulau said...

macam sdap..
pos ke pulau cepat..^^,

PERINGATAN

Assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada yang bukan ISLAM.

1.Saya selaku tuan punya blog ingin menegaskan sebarang peniruan amat tidak digalakkan. Sebarang pengambilan info, sila kreditkan kepada blog ini.

2. Idea yang dicetuskan oleh saya hanyalah pendapat peribadi. Sekiranya anda tersinggung harap dimaafkan. Segala kesulitan saya memohon ampun dan maaf.
Daisypath Anniversary tickers