CORETAN TERBARU NADH

Pelukan cinta

ASSALAMUALAIKUM DAN SELAMAT SEJAHTERA kepada yang bukan beragama ISLAM
Korang ada?
Cinta. Indah didengar. Indah juga disebut. Tapi betul ke cinta ni indah semata-mata? Wah aku mula berjiwang. Nampak novel kat atas tu? Aku teringin nak baca. Nak beli hari tu tapi sebab tengah cari novel lain. Jadi ignore je. Sekali aku baca kat penulisan2u, best seller MPH dua minggu berturut-turut membuatkan aku yakin cerita ni best. Jadi jom korang. Kita beli novel ni.

Er ni ada review sikit. Aku copy paste jelah. Sebab aku pun tak baca lagi buku ni. Korang baca eh. Mana tahu korang pun terminat nak beli. Asyik-asyik NORA ELENA. Best sangat ke? Baca novel lagi best kot. Lama dah aku baca novel tu. Meen Zulaikha punya karya mantap! Ada lagi cerita menarik dari Nora Elena. Serius. Meen Zulaikha you deserve it! Tak sia-sia berkarya=)

NOVEL DI PASARAN : PELUKAN CINTA - Amisha Dania - Jalan Cerita Novel 90% adalah dari kisah benar

Armand menggenggam kedua-dua belah tangan Zulaika. Matanya merenung tajam wajah kesayangannya itu.

" Sayang, dengarlah cakap abang ni…sayang kena faham. Abang tak boleh hidup tanpa sayang, kita kahwin ye sayang?" Armand meminta persetujuan Zulaika.

" Abang, janganlah macam ni. Abang pun kena faham, kita ni hanya mampu merancang, yang menentukan jodoh kita ialah Allah. Mungkin kita tak ada jodoh abang. Ika tak marah pada abang. Percayalah." Zulaika cuba memujuk Armand.

" Ika, please Ika. Mati abang macam ni.." Airmata Armand mula bergenang.

" Abang ni kenapa?? Tak kan serapuh ni iman abang. Abang kena kuat. Kuat untuk Ika, kuat untuk abang sendiri. Ika memang sayang sangat pada abang, tapi Ika tak berdaya abang. Abang pun kena faham keadaan Ika." Sebak suara Zulaika. Sukarnya untuk memahamkan Armand.

"Papa…nikahkan kami papa. Man tak boleh tak ada Ika papa. Tolonglah Man papa." Armand merayu kepada Tan Seri Zainal.
Tan Seri Zainal bangun dari kerusi yang didudukinya. Dia menghampiri Armand dan Zulaika. Ditariknya Armand ke dalam pelukannya. Tangannya mengusap-usap bahu Armand.

--------------------------

Armand Danial dan Zulaika Husna, nama yang cukup sepadan bila diganding bersama apatah lagi apabila berjalan berduaan, ketinggian mereka, ketampanan Armand Danial dan kejelitaan Zulaika Husna berjaya membuatkan rakanrakan sekeliing bersetuju mer...eka memang patut dijodohkan. Perjalanan percintaan mereka tidak banyak rintangan kerana perhubungan mereka di bawah restu keluarga Zulaika Husna yang sangat luhur hatinya. Tetapi, mana mungkin sesuatu perhubungan tidak dilanda badai, ketegasan dan desakan Datin Rozni, mummy Armand Danial memyebabkan hubungan murni pasangan ini menemui penghujungnya.

Armand Danial telah berkahwin dengan sepupunya, Asilah yang juga seorang yang cantik rupawan. Zulaika Husna yang reda dengan apa yang terjadi telah membawa diri jauh ke negeri pantai timur untuk mengubat hati yang lara. Sepeninggalannya, Armand Danial sudah mempunyai seorang anak yang diberi nama, Aliff Danial.

Adalah itu yang dinamakan cinta sejati? Adakah Armand Danial sudah melupakan kesetiaannya pada cinta Zulaika Husna? Bahagiakah Armand Danial bersama keluarga baharunya itu? Segala-galanya pasti terjawab dalam Pelukan Cinta.

Novel ini menduduki no 1 dalam CARTA BESTSELLER MPH untuk 2 minggu Berturut-turut. TAHNIAH. Pada Minggu Lepas menduduki no 3 Carta Bestseller, Minggu Ini Pula Menduduki no 4 Carta Bestseller di MPH. Tahniah kepada penulis.

Judul : Pelukan Cinta
Penulis : Amisha Dania
Penerbit : Kaki Novel
Semenanjung : RM17
Sabah / Sarawak : RM20

Anda ingin mencari novel ini? Sila bagitahu POPULAR Mana berhampiran anda. kami akan membantu memeriksa stok POPULAR di kawasan anda. Semoga kami dapat memudahkan pencarian. Sila bagitahu kami untuk kami membantu dan memudahkan anda mendapatkan 
novel ini. Novel ini menduduki no 5 Carta Bestseller di POPULAR

2 comments:

y i e n said...

uish...nak cari gaq lah, hehe ;)

Anonymous said...

adeh..novel jiwang x mau x mau..hu2

PERINGATAN

Assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada yang bukan ISLAM.

1.Saya selaku tuan punya blog ingin menegaskan sebarang peniruan amat tidak digalakkan. Sebarang pengambilan info, sila kreditkan kepada blog ini.

2. Idea yang dicetuskan oleh saya hanyalah pendapat peribadi. Sekiranya anda tersinggung harap dimaafkan. Segala kesulitan saya memohon ampun dan maaf.
Daisypath Anniversary tickers