CORETAN TERBARU NADH

Layan Vlog SIFU

ASSALAMUALAIKUM DAN SELAMAT SEJAHTERA kepada yang bukan beragama ISLAM
Vlog apa? Vlog kepunyaan sifu blog dan sifu masakan. Erk semua orang dah kenal ni. Aku memula buat blog, blog yang aku selalu lawat ialah blog yang ada karya novel. Memang suka. Lepas tu aku masuk blog Masakan ni. Kenapa? Sebab aku suka masakan dia. Aku dah try resepi dia. Kawan-kawan selalu tengok blog dia. Baru follow dia tahun ni.

Padahal dah tengok dari tahun lepas. Yalah tak reti sangat pasal blog. Tapi aku memang salute lelaki pandai masak. Antaranya cik mat sebagai my sifu dalam diam dan Pelakon hero saya iaitu jeng-jeng-jeng. Bagi aku pelik kalau lelaki masak. Sebab ramai laki malas masak. Termasuk ayah aku. Sifu aku kata perempuan muda tak nak masuk blog MASAKAN. Tak bagi aku. Kawan-kawan aku pun. Ramai minat memasak. Untuk diri sendiri. Belum nak bertunang. Belum nak kahwin.

Aku rasa memasak tu satu kepuasan. Selalu sangat kena puji. Ahaks lagi suka dipuji kan? Siapa tak suka? Bagi aku lelaki pun kena pandai masak sebab perempuan sekarang bukan duduk kat dapur je. Tengok wanita berkerjaya. Mana ada masa nak masak 24 jam. Beli kat kedai sudah. Tapi lelaki pandai masak kan bagus. Boleh tolong isteri masak bila isteri tak sihat. Isteri busy ke. Ini tak makan kat kedai. Betulkah orang dulu kata pengikat kasih sayang suami isteri bermula dari perutnya?

Pada kawan-kawab yang belum pandai masak. Terjah blog Mat gebu dan kawan-kawan memasak. Korang sekejap je pandai masak tau. Seronok masak ni. Ini tak maggi, maggi dan maggi. Jangan salahkan maggi kalau rambut anda gugur ye=)Klik Vlog sifu-sifu untuk tengok vlog mereka!

 Post by,
Miss Ran 

No comments:

PERINGATAN

Assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada yang bukan ISLAM.

1.Saya selaku tuan punya blog ingin menegaskan sebarang peniruan amat tidak digalakkan. Sebarang pengambilan info, sila kreditkan kepada blog ini.

2. Idea yang dicetuskan oleh saya hanyalah pendapat peribadi. Sekiranya anda tersinggung harap dimaafkan. Segala kesulitan saya memohon ampun dan maaf.
Daisypath Anniversary tickers