CORETAN TERBARU NADH

Nora Elena

ASSALAMUALAIKUM DAN SELAMAT SEJAHTERA kepada yang bukan beragama ISLAM
Mesti ramai tengah menonton tv. Tak faham aku. Aku nak tengok jugak romantik sangat ke. Aku minat Aaron tu. Sebab handsome. Wakaka tapi yang aku tak puas hati ni.

Baju melayu tu nampak sangat pinjam. Kecik betul. Ketat je nampak. Kot iya pun pinjam. Tengoklah saiz. Mengganggu emosi aku betul. Baru nak layan.

Tapi adaptasi novel ni macam ada lain sikit. Sebab tak ada pulak adegan tambahan. Mungkin nak panjangkan cerita. Demimu Aaron. Aku tengok jugak walaupun dah tahu dosa besar yang kau lakukan masa lampau.

Sabar wahai hati. Harap cerita ni tak sebiji sama dengan novel. Bagi lebih sedih, lebih kejam dan lebih menusuk jantung. Lagi-lagi Aaron yang berlakon. Aku tak suka isteri dia, Nora.

Patutnya aku yang berlakon. Wakaka merepek! Solat bila azan ye kawan-kawan. Jangan terpengaruh tv je=P

3 comments:

JIJI YU said...

yg solat tu ok le..yang dok tercongong jugak depan tb tu pe cer..ehehe

Halimatun Sa'adiah said...

sedang melayan nora elena...
pas2 smbil senyum sorunk2..

mas saari said...

tak layan pun nora elena ni...tak minat sangat!

PERINGATAN

Assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada yang bukan ISLAM.

1.Saya selaku tuan punya blog ingin menegaskan sebarang peniruan amat tidak digalakkan. Sebarang pengambilan info, sila kreditkan kepada blog ini.

2. Idea yang dicetuskan oleh saya hanyalah pendapat peribadi. Sekiranya anda tersinggung harap dimaafkan. Segala kesulitan saya memohon ampun dan maaf.
Daisypath Anniversary tickers