CORETAN TERBARU NADH

CsP nak bagi hadiah!!!

ASSALAMUALAIKUM DAN SELAMAT SEJAHTERA kepada yang bukan beragama ISLAM
Cerita Si Padlie
Klik untuk join
Blog dia memang best. Selalu jadi silent reader je. Dia pun selalu tinggal komen kat sini. Terima kasih Padlie. Kalau dia tak invite pun memang nak join giveaway ni. Sebab siapa lagi nak support blogger kalau bukan blogger. Blog dia bagi aku istimewa. Kalau korang tak percaya baca setiap entry-entry dia. Bagi aku Padlie memang bersemangat waja. Jiwa kental okey. Kenapa? Sebab..errr tengok sendiri kat blog dia tu.

Aku nak domain tu. Eh novel pun nak jugak. Walaupun tak pasti akan menang. Tak apa. Anggap jela penyertaan ni untuk eratkan silaturrahim kita ya Encik Padlie. Dia support aku. Aku support dia. Eh penambahbaikan? Tak ada rasanya. Perfect dah. Header. Simple. Cantik. Suka.

Tak ada apa nak komenlah Padlie. Hope teruskan berblogging. Penulisan adalah bidang anda. Sokong Padlie! Eh lama tak bukak blog dia. Dah tukar domain. Tahniah! Sejak blogger masalah ni. Susah nak tengok orang lain update. Hurmmm

Tag:
Ustazah gebu. Join tau!

1 comment:

padlie said...

Salam. terima kasih join. Nanti saya update.

Saya guna commenLuv skrg, so kena klik untuk view full entry dulu dan ruang komen akan muncul kat bawah..

PERINGATAN

Assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada yang bukan ISLAM.

1.Saya selaku tuan punya blog ingin menegaskan sebarang peniruan amat tidak digalakkan. Sebarang pengambilan info, sila kreditkan kepada blog ini.

2. Idea yang dicetuskan oleh saya hanyalah pendapat peribadi. Sekiranya anda tersinggung harap dimaafkan. Segala kesulitan saya memohon ampun dan maaf.
Daisypath Anniversary tickers