CORETAN TERBARU NADH

Malam ini aku

ASSALAMUALAIKUM DAN SELAMAT SEJAHTERA kepada yang bukan beragama ISLAM
Malam ini aku sendiri
Merenung jendela sepi
Deru angin tampar pipi
Aku kini terbuai lagi

Malam ini aku sendiri
memikirkan diri sendiri
letih barangkali
penat mengunjungi

Malam ini aku sendiri
menemani alam maya ini
mengikut rasa hati
ingin layan emosi

Malam ini aku sendiri
tabahlah wahai hati
penunggu setia lagi
menunggu taip entri

Ps: Apabila hati berbisik. Aku seakan tak mengerti. Benarkah rasa ini atau aku yang syok sendiri. Sebenarnya berapa orang yang mengikuti blog ini. Aku sendiri tak pasti. Aku bingung. Ingin menyepi teringat kawan-kawan yang setia menemani. Aku harus bagaimana? Aku buntu lagi=(

3 comments:

JIJI YU said...

aku bunti tu ko nak tulis aku bunting ke weyh..ahahaa..ish jahat tol mulut aku..ehhe..

aku setia teman ko..asal ko suport makan aku udah le..

Sunah Mohammad said...

nape ni dear.... jangan sedih2... huhuhu... i sentiasa ada kat sini, walaupun kadang2 mungkin i terlewat... :')

mas saari said...

alalala..jgnlah sedih adikku!
akak dah lah tgh sedih tgk cite hindustan ni!

jgn bimbang akak sentiasa menyokong iffah dan setia membaca blog iffah..kita saling memerlukan!

PERINGATAN

Assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada yang bukan ISLAM.

1.Saya selaku tuan punya blog ingin menegaskan sebarang peniruan amat tidak digalakkan. Sebarang pengambilan info, sila kreditkan kepada blog ini.

2. Idea yang dicetuskan oleh saya hanyalah pendapat peribadi. Sekiranya anda tersinggung harap dimaafkan. Segala kesulitan saya memohon ampun dan maaf.
Daisypath Anniversary tickers