CORETAN TERBARU NADH

#34 Wordless Wednesday


Nota Iffah: Fisio dan cara kerja jom! Hospital tempat kegemaran :O

Ps: Dia sejak jadi Anon ramai berminat nak tahu. Rasa popular le teeew.
Published with Blogger-droid v1.7.4

21 comments:

lieynanilaz said...

err...kenapa tangan tuuu...

Eza Boom Boom :) said...

semoga tangan tu cepat sembuhh... :), Amiin...

mira maisara said...

huish kenapa tangan tu?

aiman said...

semoga cepat sembuh ye kak..

mas saari said...

wah! dah semakin pulih tangan iffah..

kiera'sakura said...

Alhamdulilah makin sembuh... :)

akak siap godek2 komen lama2 iffah semata2 nak tau pasal dia si anon tue..hihihihi

EZAD AMIR said...

Uishh..gmbr ni wt aq trimbas memori 98..tgn melecur kena minyak panas sbb try masak sdri..huhu..
=.=''

Sunah Sakura said...

alhamdulillah..nanti nak jupe yu!

.........cP~ said...

Rajin-rajin buat fisio dan semoga cepat sembuh ye?

Lea Isnawi said...

dh makin sembuh. syukur :)

reenapple said...

semoga cepat sembuh dengan sepenuhnya...=)

KaK LimAh Si SupiR said...

tkt tgk..terasa mcm kene kt tgn kaklimah j :(

Juliet_iRa~" said...

rajin2 wat terapi tu ea..hosp melaka la tu..heee

Jerr said...

semoga cepat sembuh .

cmmnt here :)

Nong Andy said...

Kalau imbas kembali gambar yg dulu "eh! Darah" memang dah jauh berbeza. alhamdulilah.. ia kelihatan dah semakin sembuh.

Ku Azhar said...

waaa...sikit je lg tu..dh nk sembuh dh :)

QasehSuci said...

alhamdulillah...tgn semakin baik kan...

Nurul Iman Rosman said...

Ya Allah,
kenape tengan tu!??

shera haifa said...

kenapa tangan jd begitu? apa terjadi?
moga cepat baik

هانيم إرشاد said...

melecur kew dear ? huhu

deno said...

alhamdulillah... deno tengok tangan ifah makin pulih... jgn lupa pegi hosp buat fisioterapi tu ya... 'usaha tekun tentu jaya":)

PERINGATAN

Assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada yang bukan ISLAM.

1.Saya selaku tuan punya blog ingin menegaskan sebarang peniruan amat tidak digalakkan. Sebarang pengambilan info, sila kreditkan kepada blog ini.

2. Idea yang dicetuskan oleh saya hanyalah pendapat peribadi. Sekiranya anda tersinggung harap dimaafkan. Segala kesulitan saya memohon ampun dan maaf.
Daisypath Anniversary tickers