CORETAN TERBARU NADH

Itu bukan cinta

ASSALAMUALAIKUM DAN SELAMAT SEJAHTERA kepada yang bukan beragama ISLAM
Cinta bukan bererti bila susah baru kau cari dia. Itu ambil kesempatan namanya!

Ya, aku bercerita pasal cinta lagi. Mana taknya. Kenalah ikut tema blog sekali sekala bukan? Aku masih geram dengan sikap seseorang. Ya terlalu bodoh. Sampai orang ambil kesempatan pun tak kata apa. Senyap je. Biarkan diri diperbodohkan. Digunakan untuk kepentingan diri.

Kalau dah suka. Susah nak jangka. Aku benci orang yang suka ambil kesempatan. Mentanglah dia baik. Orang tu ambil peluang. Lagi-lagi lelaki. Memang mintak kena lempang je buli kaum hawa ni. Tak baik tau. Cubalah cinta biar ikhlas. Jangan harap balasan. Mentang perempuan tu baik, kau gunakan dia?

Ps: Dia harus tahu.

17 comments:

iz said...

acting 'dia' kui3..>>

lelaki yang sanggup mengambil kesempatan atas kebaikan dan kesetiaan gadia yang mencintainya, x layak utk dicintai..aicehhh..hehe

fRaMe+LenSeS said...

Opportunist. X baekk tauu. ;)

Lelaki Ini said...

ak suka owg amik kesempatan jugak!

EZAD AMIR said...

bagi je minum air ketuban kt laki tu..hishhh...

ijA said...

oo..ini orang ye..orang tu xkorek rahsia kat sini..dari Ezad AMir..Minda Kronik..

ieyza afieyna said...

kenapa kebyakn lelaki xreti nak hargai cinta ? hurm..

Lea Isnawi said...

x suka org sukaamek kesempatan ni
tp tulah,sebab cinta,ramai jd'bodoh'

maszull said...

assalamualaikum iffah...itu cinta yg sengaja di cari n nak kenakan org lain oleh itu dia amik kesempatan atas kebaikan org lain...

mas saari said...

cintailah dengan sepenuh hati, ikhlas dalam segala hal..

Paris Lipton said...

penah 'kwn' dgn laki gatal, sanggup ptus kwn lps tuh!!!

.fariizza. said...

lempang je.
nak ambik kesempatan je tau.

Cik Pulau said...

tak suka jugak pada manusia yg amek kesempatan ni..huhuhu

Nong Andy said...

tulah dunia ni dah makin terbalik. sekarang lelaki yang jadi pisau cukur.. perempuan yg jaga makan minum suami. suami goyang kaki macam raja dalam rumah. Kalau isteri pergi kerja dia dok rumah jaga anak takpe juga! tapi hampeh takde.. dok rumah goyang telur nanti lapar suh isteri masak!

*Sorry iffah, aku emo.. org yg aku kenali diperlakukan seperti itu oleh suaminya.

Eza Boom Boom said...

kawan Eza selalu kata eza macam tu, terlalu baik sampai kena ambik kesempatan. Cari time susah je. Huhuk. P, Eza rasa.. ntah lah. Biar la dia tahu salah dia suatu hari nanti.

deno said...

deno tak pernah bercinta... mcm mana rasa cinta ya...?

kiera'sakura said...

jom kita tembak ramai2 lelaki cm tue...

.........cP~ said...

Jangan jadi hamba cinta. Dah tau diambil kesempatan baik angkat kaki sebelum terlambat.

PERINGATAN

Assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada yang bukan ISLAM.

1.Saya selaku tuan punya blog ingin menegaskan sebarang peniruan amat tidak digalakkan. Sebarang pengambilan info, sila kreditkan kepada blog ini.

2. Idea yang dicetuskan oleh saya hanyalah pendapat peribadi. Sekiranya anda tersinggung harap dimaafkan. Segala kesulitan saya memohon ampun dan maaf.
Daisypath Anniversary tickers