CORETAN TERBARU NADH

Sila beratur dengan sabar

Uih ni baru separuh. Beratur sampai luar ni. Ktm Seremban perlu dinaik taraf. Sangat ramai. Mungkin sebab cuti serentak seluruh Malaysia kot. Sabar Iffah sabar!

Ps: Dia tak ada pulak kalau ada boleh mintak tolong angkat beg.
Published with Blogger-droid v1.7.4

14 comments:

.........cP~ said...

Alamak, tiket belum beli. Entah dapat balik kampung entah tidak ni.

Gen2Merah said...

siapakah si dia itu yaa.. ehehe.. selamat bercuti Iffah (",)

msredcheesecake said...

Sabar yea.... Sampai dalam dah basah... Heee...

Nong Andy said...

beratur untuk?

JIJI YU said...

nk nk mntk dia tlg tu je

saya cello191 said...

sabar2~~
yg penting balik...^^

Semut Senyum said...

mak aiii.. panjangnye beratur...

Rozuan Ismail said...

suka menyusahkan die kan.tiber.haha

Izz Faizah said...

hehehee...slalu jgk gne ktm sremban time duk asrama dlu..haihh..seksa nak bratur...pnjang beno

QasehSuci said...

betul tu...sabar...Qaseh pun stuck dlm jem hampir 3 jam...semata2 dari kl nak balik shah alam...huhuh

ijA said...

biar betul ifa..ramai..

KaK LimAh Si SupiR said...

uihhh..mane2 stesen ktm p0n kene upgrade..komuter tuu sptt ny kene lebey byk lg, bukan stkt stgah jam satu komuter :P

Woofer Storm said...

selamat bercuti sis..

#kol la dia cepat ..

Eera Shera said...

alahai cian dia takde sape angkatkan beg hihi

ps: yey besok balik rumah ;)

PERINGATAN

Assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada yang bukan ISLAM.

1.Saya selaku tuan punya blog ingin menegaskan sebarang peniruan amat tidak digalakkan. Sebarang pengambilan info, sila kreditkan kepada blog ini.

2. Idea yang dicetuskan oleh saya hanyalah pendapat peribadi. Sekiranya anda tersinggung harap dimaafkan. Segala kesulitan saya memohon ampun dan maaf.
Daisypath Anniversary tickers