CORETAN TERBARU NADH

Siaran langsung dari Rembau, Negeri Sembilan

Alhamdulillah selamat sampai walaupun sesat. Mana tak nya baru sekali tengok hari tu. Kenapa aku di Rembau? Sebab esok bermulalah episod baru aku di sekolah. Aku praktikal 3 bulan. Sekolah kat Tampin.

Dugaan mencari rumah sewa. Ibu bising sebab sekolah jauh. Rumah jauh. Tapi nak buat macam mana? Dah nasib. Lagipun rumah ni saudara kawan aku. Jadi ada jiran tok wan dia. Rasa lebih selamat.

Aku di rumah kampung yang atap minangkabau tu. Hebatlah. Siap ada tingkap zaman dulu. Aku suka rumah lama. Unik bagi aku. Rasa macam pergi Taman Mini Melaka yang penuh jenis rumah di Malaysia. Seronok suasana kampung kan?

Nota Iffah: Ramai rindu kehadiran dia. Tapi maaf. Aku dah buat keputusan. Banyak benda dan sebab yang membuatkan aku nak hentikan siri dia. Dia pun memahami aku. Jadi korang hormatilah keputusan aku ni. Hehe
Published with Blogger-droid v1.7.4

23 comments:

.........cP~ said...

Selamat bertugas...!
p/s: dia tak ada pun saya tetap baca. Terus terang- bahaya jugak mewujudkan dia- timbul macam2 cerita. :)

ijA said...

ahhaha, baik kita terus baca entri di blog iffah..

si dia..xperlulah..ahahhaa,kurangkan kontroversi tingkatkan prestasi..

Cik Pulau said...

selamat pagi cikgu.. hahaha..

dia.. dia.. dan dia.. hahahaa

Anonymous said...

takpe awak. saya faham. saya akan muncul kat komen-komen awak pulak ye. hehe

-dia-

Kalamhati said...

Selamat berpraktikum iffah..=)

K O R I E said...

wah, dh start praktikal.

cikgu jgn cegee sgt na kt budak2 sekolah.

hehe.

*cegee: garang

Rozuan Ismail said...

wah,jadi cikgu praktikal la lepas ni ye

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...

erm..ada teman rupanya. takpelah, janji ada org leh tgk2 iffah. slmt smuanya ye iffah.

akak lum tau dia tu siapa, tertnya2 juga siapakah dia..huhu

هانيم إرشاد said...

umah kat rembau kat mana. kampung anim kat rembau jugak. ngajar skola mane? :)

Nong Andy said...

Selamat bertugas Cikgu Iffah :)

Mat Gebu said...

Besss nya rembau. pcm suka sebab itu uwan melayu pcm orang Rembau....apa2 pun selamat bertugas, jaga diri elok2 yea..

missSenget said...

mcm menarik je rumah tu..


nanti snap gambr..

upload kt sini eh..?

FasiHaH SupiaN said...

selamat mengajar! :)

reenapple said...

ohooo.. nak mengajar dah??? selamat mengajar la cikgu..=)

takpe saya faham. tanpa kewujudan si dia.. saya baca jugak blog kamu.. huhu

Eza Boom Boom said...

nak pergi praktikal dah? wah bestnya pergi tempat orang. Mesti ada pengalaman baru. Sapa-sapa yang rindu dia tu, g la lawat blog dia tu... ngeh3.. Jiran je dengan blog iffah. :)

Woofer Storm said...

bestnya tu duduk uma kampung,terasa segar je ni,banding duduk kat bandar yang banyak asap buat tak tahan..

#nak buang fanpage tu dari dulu lagi,tapi tak reti..heheee

L said...

huhu,, lol.. mmg bez duduk kg. huu
jom hayati sebentar.=)
http://lolz-l.blogspot.com/2012/01/amanahnyer-sahabat-rasulullah.html

sea_lavender said...

gud luck.. selamat tunaikn amanah ktika brpratikal~

msredcheesecake said...

Best pegi tempat org ni... Baru mata terbuka....

kiera'sakura said...

selamat bertugas cikgu Iffah :)

jaga diri bebaik ok...

Nurul Iman Rosman said...

owh, praktikal eh?
good luck ye cikgu ;)

Cik Bambam said...

kampung akak kat rembau... hehehe..ngajar mana tuh iffah??

fRaMe+LenSeS said...

nak tgk gambaQ umah le? :D

PERINGATAN

Assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada yang bukan ISLAM.

1.Saya selaku tuan punya blog ingin menegaskan sebarang peniruan amat tidak digalakkan. Sebarang pengambilan info, sila kreditkan kepada blog ini.

2. Idea yang dicetuskan oleh saya hanyalah pendapat peribadi. Sekiranya anda tersinggung harap dimaafkan. Segala kesulitan saya memohon ampun dan maaf.
Daisypath Anniversary tickers