CORETAN TERBARU NADH

Soalnya hati

ASSALAMUALAIKUM DAN SELAMAT SEJAHTERA kepada yang bukan beragama ISLAM
Soalnya hati sukar dimengerti...apa terjadi di luar kawalan diri...Erra Fazira-Soal Hati

Aku melayan perasaan ketika menaip ni. Entah rasa nak berjiwang lagi. Maaf! Ada masa bila kita sendiri. Rancak hati berbicara. Pelbagai rasa bernaung dalam satu masa. Kadang rasa letih. Letih dengan rasa yang memburu jiwa. 

Rasa nak halau segala anasir mengganggu diri yang makin rawan. Mungkin inilah masanya. Inilah tika dan saatnya aku sendiri tak mengerti rasa hati sendiri. Berbolak mungkin. Kau dengan masalah kau. Aku juga begitu. Soal hati siapa mampu menjawab? Mungkin DIA? Mungkin orang yang memahami kita.

Ingin saja berlari meluahkan segala yang terbuku di hati yang makin senak. Sesak nafas memikirkan segala yang bersarang. Kadang rasa sedih tiba-tiba. Kadang rasa seronok tak terkata. Mungkin inilah tanda. Yang soal hati memang tiada berkesudahan jawapannya.

Ps: Dia buu...aku senyum =)

19 comments:

EruzuLiyana said...

yeah, salah satu filem kesukaan masa zaman kecikkecik-soal hati.

tanpa keberanian, mimpi tidak bermakna. :)

Hanie Dew said...

soal nya hati. nincerite kite kite je. =)..

eh kenapa dia buu kat ko.

reenapple said...

hurm.. bila melibatkan soal hati dan perasaan memang tak de jawapan yg tepat.. =(

Cik Pulau said...

Dada ai rasa nak pecah pendam segala perasaan ni..
nasib baiklah DIA ada untuk mendengar rintihan ni...
lega sikit rasanya.. huhuhu..

FasiHaH SupiaN said...

soalnya hati, memang sukar mendapat jawapannyaaaa

Nong Andy said...

Soal hati memang luar jangka. Hari ni mungkin hati rasa benci tapi esok timbul pula rindu.. dan lusa entah kenapa ia seakan-akan cinta!

*argh... iffah buat aku ikut menjiwang di sini..

KaK LimAh Si SupiR said...

kdg2 keliru dgn hati sndr :P

Paris Lipton said...

lalau perdengarkanlah lagu rindu~~~ ah sudah

.........cP~ said...

Dah besar la tu..

Rozuan Ismail said...

komen tukar topik boleh kan.aku suka giler filem soal hati.


sape nama laki tuh yg dia suka korek idung tuh.sampai besar lubang hidung dia

aimie amalina said...

emmm
betolll
opah pon slalu memikirkan sesuatu yg tidak ada jawapannye

alahaai...

Woofer Storm said...

mencari si dia yang sudi mendengar keluhan hati ini..

#DIA tu romantik ea??ehhee

K O R I E said...

~biar mimpi sampai ke bintang mlm ni~

soal hati yg xpernah ada kesudahan~

EZAD AMIR said...

Tanpa keberanian mimpi x bermakna..-petikan soal hati..
^_^

aiman said...

jawapan ada di lubuk hati.. :)

Bidadari Syurga said...

soal hati ingatkan akak pada x-bf... hahahahaha...

ps: huk huk huk moga dia baik2 sahaja...

maszull said...

assalamualaikum iffah...soal hati itu masih banyak yg belum terjawab jadi jgn susahkn la hati tu pasti hati akan berikan jawapannya nanti...:)

kiera'sakura said...

kadang2 kita sendiri keliru dgn kehendak hati...

Eza Boom Boom :) said...

soalnya hati, hehe. Bila menjawab persoalan hati, jawapan memang susah nak jumpa.. ^^, teruskan mencari jawapannya iffah :P

PERINGATAN

Assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada yang bukan ISLAM.

1.Saya selaku tuan punya blog ingin menegaskan sebarang peniruan amat tidak digalakkan. Sebarang pengambilan info, sila kreditkan kepada blog ini.

2. Idea yang dicetuskan oleh saya hanyalah pendapat peribadi. Sekiranya anda tersinggung harap dimaafkan. Segala kesulitan saya memohon ampun dan maaf.
Daisypath Anniversary tickers