CORETAN TERBARU NADH

Review Blog CP

ASSALAMUALAIKUM DAN SELAMAT SEJAHTERA kepada yang bukan beragama ISLAM
Lama tak review blog kan. Kali ni bukan sebab meneka apa-apa. Menang segmen ke apa. Kali ni review blog nurse yang seronok dibaca. Entahlah. Mungkin penulisan ringkas seperti diari buat aku tertarik. Kalau datang blog dia memang laju je aku komen. Bukan satu dua. Kadang semua entry yang aku baca aku komen.
Karya dia
Kreatif kan? Dia pandai buat cerpen jugak. Tapi tak dipublish pulak. Baru nak baca karya orang lain kan? Apapun jom terjah nurse kat SINI!

Lepas tu dia buatkan aku doodle! Okey suka sangat. Dia kata suka baca blog aku. Aku pun baru je saved darft entry ni. Ada connection kan kami berdua? Wink wink**

Lawa tak?
Ps: Pernah review blog dia.

12 comments:

.........cP~ said...

Yeke? Entah lah. Sejak mula baca dah suka entry kamu. Thank you sebab buat review untuk saya.

run aziluz said...

blog aku bila? cewah. takpe aku faham. kahkah.

Nong Andy said...

kejap lagi gi terjah...

hehe ketagih cerpen :)

Anonymous said...

comel doddle tuuu :D

aamalinaazman said...

opaaaaaaaaaaaahhh kesanaaaa
hehehehe :))

Woofer Storm said...

nampak cool je doodle tu,hehe

#nak terjah^^

Unknown said...

comel la doodle tuu. Heee. :). Eza nak terjah jugak la blog dia ^^, gudnite iffah. ^^

Bidadari Syurga said...

amboi... paint yeak? comel salotape molot tu....

r-5 said...

hahaha nice doodle tu sesuai ngn cik iffah.. hehe :)

sea_lavender said...

comey2x doodle d buat hehe =D
kena dgn awak je ~~

Anonymous said...

aq bru je terjah CP tu...
not bad la...

Eera Shera said...

rasa hepi je bila ade yg ckp suka baca blog kita..rasa dihargai..

PERINGATAN

Assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada yang bukan ISLAM.

1.Saya selaku tuan punya blog ingin menegaskan sebarang peniruan amat tidak digalakkan. Sebarang pengambilan info, sila kreditkan kepada blog ini.

2. Idea yang dicetuskan oleh saya hanyalah pendapat peribadi. Sekiranya anda tersinggung harap dimaafkan. Segala kesulitan saya memohon ampun dan maaf.
Daisypath Anniversary tickers