CORETAN TERBARU NADH

Selamat Ulang Tahun Sahabat!

ASSALAMUALAIKUM DAN SELAMAT SEJAHTERA kepada yang bukan beragama ISLAM
Google
Rasa tak puas wish kat FB. Memandangkan kami sama-sama blogger. Dia dah buat aku terharu masa komen. Ya komen perangsang untuk makin maju. Walaupun agak sengal dia ni. Tapi kira okeylah. Aku memang menantikan entry dia. Tak kisahlah lucah 18SX pun. Sebab sangat lawak okey. Siapa dia? Encik Jad. Nama manja aku kasi. Kan Jad kan?


Selamat hari lahir. Aku ingat kita sebaya. Ke tak? Aku pun baru bakal makwe jadi aku tak korek pulak. Okey itu gurau. Kami kawan. Ayat retis kan? Semoga Jad makin banyak idea nak menulis. Aku suka cara kau Jad. Serius. And thanks nasihat kau tu. Sangat berguna!

Profile picture
Ensem tak dia? Haha
Nota Iffah: Mamat ni suka kalau orang puji dia hensem. Cepat puji okey?

Ps: Birthday dia lama lagi.

14 comments:

Bicara Bisu said...

huhuhuhu encem giler yer...

pndai makeup lak...huhuhuhu

mmh kembang semangkuklah klu dia bcer nie..hiihii :)

Woofer Storm said...

ensem jad ni,rasa nak ngorat je..lalaaa~

#birhday DIA tu bila?leh kita bom sama2..heeeehhee

Anonymous said...

Aiyooo...sgt terharu...tsipu malu sy dibuatnye...
Ekeekekeke...
Smoga Allah mberkati ko..
X dpt aq balas semua ni..
Hope aq dpt wish birthday ko nanti..
Hik3..
Thanx a lot..
^_^

fRaMe+LenSeS said...

selamat besday jugak la camni, moga2 jadi anak soleh ye. :D

Nong Andy said...

Dah terjah.. ahaha!

Intro yg buat aku senyum manjang :)

happy bestday buat dia :)

Unknown said...

nak g terjah n wish birthday n said ensem ye..

reenapple said...

oooo... dia ni. hehehe

happy birthday jugak la..=)

Munira mustapher said...

Salam. Jom join GA di blog Muna, http://blogcelotehmuna.blogspot.com/2012/01/giveaway-blog-celoteh-muna.html

Unknown said...

wah hensemnyer (kene puji kat ruangan komen ni atau kene g puji kat dia? hohohoh):)

lieynanilaz said...

selamat hari lahir jad....

akoo said...

haha untunglaa ade entri khas untuk beday die =)

maszull said...

assalamualaikum iffah...selamat hari lahir utk besday die...:)

Cik Pulau said...

wahh.. hepy bufday tuk diorang..
arini pun bufday kazen ai. kikiki

Unknown said...

hepi befday untuk incik jad tu.. hee.. :)

PERINGATAN

Assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada yang bukan ISLAM.

1.Saya selaku tuan punya blog ingin menegaskan sebarang peniruan amat tidak digalakkan. Sebarang pengambilan info, sila kreditkan kepada blog ini.

2. Idea yang dicetuskan oleh saya hanyalah pendapat peribadi. Sekiranya anda tersinggung harap dimaafkan. Segala kesulitan saya memohon ampun dan maaf.
Daisypath Anniversary tickers