CORETAN TERBARU NADH

Cinta dari jauh

ASSALAMUALAIKUM DAN SELAMAT SEJAHTERA kepada yang bukan beragama ISLAM
Awak...
Saya nampak awak dari jauh
Hati mula rindukan awak
Nak tegur saya jadi takut
Sebab awak mana kenal saya...

Awak...
Sebenarnya lama dah saya pendam
Nak beritahu pun segan
Awakkan ramai peminat
Mesti awak anggap saya peminat semata...

Awak...
Sejak pertama kali saya jumpa awak
Saya dah mula suka
Tak pernah salahkan awak
Sebab tak balas rasa saya ni... 

Awak...
Saya betul-betul suka awak
Lama dah saya simpan
Cuma nak awak tahu lambat
Sebab saya takut dikecewakan...

Hati saya mudah hancur
Awak...
Saya dapat rasakannya
Yang awak takkan suka saya
Sebab tu saya cinta awak
Cuma dari kejauhan
Maafkan saya awak...

Nota Iffah: Tiada kaitan dengan penulis.
Ps: Dia lawak. Penat aku gelak =)

16 comments:

Unknown said...

hee, terasa eza. Eza suka orang dari jauh. p, tak penah pun gtau. Biarlah kan, kalau jodoh tak ke mana :)

Efa Nur said...

awak....saya betul-betul suka awak :)

sweet!! ^^


pssss:hati itu jgn mudah hancur sgt ye! :D

nasha sanza said...

ya ke tak de kaitan? hehe...sorok yek!:P

Ce'gu JAERA said...

alalalala... memang macam tu kan kalau jadi secret admire kepada seseorang.. hanya kejauhan saja kita mampu melihat gerak geri kehidupannya..

Kalau org lelaki xda masalah.. kalau hati dah suka, direct jumpa luahkan segala.. kalau org pempuan yang payah sikit.. kena jaga penampilan sifat malu.. ada jodoh x ke mana kan.. heee

reenapple said...

Oh... aku pernah alami situasi ini..
pert bukan..=)

sea_lavender said...

wow.. amboi3 cik iffah kte~


Saya dapat rasakannya
Yang awak takkan suka saya
Sebab tu saya cinta awak
Cuma dari kejauhan
Maafkan saya awak...

rendah diri btul ~~ hehe =D

Juliet_iRa~" said...

ehem2...:)

kehidupan...

memang nak menyayangi dan disayangi..hee

Anonymous said...

awak awak..
panahan kata2 awak ni mencairkan hati sy yg sudah lme membeku...
wakakakakaakakak...

sory lme x dtg sini..busy dgn intebiu..
^_^

QasehSuci said...

Jiwangnya...terkena btg hidung sendiri...heheh

.........cP~ said...

Ewah2...Cinta dalam hati nampak..
Saja wat header gitu..Terfikir nak bagi blog putih simple dan bersih je. Nak tonjolkan rupa matang, tapi penat duk mikir. Maybe sebab tuannya tak matang kot..Haha
p/s: perasan tak saya banyak bebel. Lalalala..

Lea Isnawi said...

penah alami rasa gini gak

saya cello191 said...

cinta dari jauh...pedih kowt..^^

Halimatun Sa'adiah said...

suke bace nota kaki cik iffah..suweet jea..

Nur Zulaikha said...

ehem3x....hehehe

Anonymous said...

Ni bukti jiwang, haha

-dia-

Nong Andy said...

Iffah.. kau buat kau rasa nak menulis.. menulis kisah yang seperti ini :)

P/S: mari cabar diri-buat cerpen dari lagu. nak try lagu 'ku pinang kau dgn bismilah' nak? meh la..

PERINGATAN

Assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada yang bukan ISLAM.

1.Saya selaku tuan punya blog ingin menegaskan sebarang peniruan amat tidak digalakkan. Sebarang pengambilan info, sila kreditkan kepada blog ini.

2. Idea yang dicetuskan oleh saya hanyalah pendapat peribadi. Sekiranya anda tersinggung harap dimaafkan. Segala kesulitan saya memohon ampun dan maaf.
Daisypath Anniversary tickers