CORETAN TERBARU NADH

Tips: Nak bagi wanita idaman terpikat

ASSALAMUALAIKUM DAN SELAMAT SEJAHTERA kepada yang bukan beragama ISLAM
Sebenarnya tak adalah tips sangat. Kenapalah aku punya blog makin lama makin semacam je. Rasa macam kaunter pertanyaan pun ada. Sana sini mintak tips. Nak tergelak pun ada. Tak apa aku layankan je.

Soalan dia:

"Macam mana nak bagi wanita idaman hati terpikat dengan saya?"

Jawapan aku:

"Senang je. Just be yourself,"

Kan dah kena. Kalau nak sangat orang suka kat kita jangan hipokrit. Buat macam biasa. Takkan bila dia dah terpikat sampai ke gerbang perkahwinan kau nak kelentong dia. Nak jadi MR PERFECT dia? Kononlah sebulan dua boleh tahan. Lama-lama? 

Jadilah diri sendiri. Kita istimewa sebenarnya. Kalau dia tak terpikat jugak. Maknanya memang dah tak ada jodoh okey?

Ps: Dia dah lain.

19 comments:

Unknown said...

ok. take note.be yourself

reenapple said...

tapi bila saya jadi diri saya sendiri, dia tak suka. dan saya terpaksa mereka satu watak lain dalam diri saya.

dan sehinggalah dia permainkan perasaan saya. =(

sakit.

.........cP~ said...

Nak tambah. Jadi diri sendiri yang terbaik. jangan pulak sibuk nak jadi diri sendiri tapi perangai buruk tak nak ubah. :)

Unknown said...

utk pmpn pn same?
xnk
nk super sumting! ;p

fRaMe+LenSeS said...

tamo jadi diri sendiri la. sebab satgi ramai peminat. :P ahahahaha

Nong Andy said...

hehehe.. komen en.nadh aku paling suka!!

Nak buat wanita idaman terpikat?

kalau peragai diri sebenar buruk. memang susahlah wanita tu nak terpikat.

Baiki diri.. bukan hanya utk wanita tu.. tapi utk diri sendiri.

Biasany kita tertarik anatara satu sama lain bila ada persamaan antara kita.. tapi adakalanya cinta tu buta. Berbeza macam langit dgn bumi pun boleh jatuh cinta :p

* nah merapu sudah.. hehe! best tajuk ni iffah..

nasha sanza said...

yes! be yourself!

Farhanhanif91 said...

selalu sgt jadi diri sendiri...masih sama je...tak terpikat langsung...hahaha

L said...

im always b myself.. huhu

Jom baca sekejap..=)

http://lolz-l.blogspot.com/2012/01/melayu-tidak-pernah-bersyukur.html

http://lolz-l.blogspot.com/2012/01/iman-kita.html

r-5 said...

haha dah selalu jadi diri sendiri best je.. pompuan tak terpikat? siapa suruh gatai cari pompuan. lagi satu hang kena juai mahai siket dey, bukan sombong.. kayu pelan pelan.. pikir2kan la ye dik..

klu umur baru setahun jagung jangan diduga gunung yang tinggi.. Kalau tak umur lagi jangan la pepandai nak cari bini.. syuh2 gi study..

amacam cik iffah okay x komen saya untuk budak tu? hahaha

Ce'gu JAERA said...

ya, saya adalah diri saya yang sebenar.... (",)

sea_lavender said...

sye ske statemnt jadi yg diri sendiri dan itu yg terbak =)

Admin said...

betul,
jadi diri sendiri,
jangan jadi plastik :)

Faaein Talip Roy said...

yup.. betul tu.. jadi lah diri sendiri.. ^^,

msredcheesecake said...

Penat tau nak berlakon jadi org lain ni... Jadi diri sendiri lagi senang...

aamalinaazman said...

hehehe
okeh kak ngah
*terus kan jadi montel..errkkkk*

hahahahaha :p

Eera Shera said...

boleh jd kekurangan seseorg tu sesuatu yg istimewa dan unik bg org lain

[.ika itu aku.] said...

be yourself bcoz the others are already taken ^_^

Kira Sakura said...

betul, xperlu nk hipokrit...

komen pakcik tue buat ai rasa nk senyum lak... :p

PERINGATAN

Assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada yang bukan ISLAM.

1.Saya selaku tuan punya blog ingin menegaskan sebarang peniruan amat tidak digalakkan. Sebarang pengambilan info, sila kreditkan kepada blog ini.

2. Idea yang dicetuskan oleh saya hanyalah pendapat peribadi. Sekiranya anda tersinggung harap dimaafkan. Segala kesulitan saya memohon ampun dan maaf.
Daisypath Anniversary tickers