CORETAN TERBARU NADH

Kejar mengejar

ASSALAMUALAIKUM DAN SELAMAT SEJAHTERA kepada yang bukan beragama ISLAM



Kita takkan berhenti mengejar sekali kita mula mengejarnya...

jadi pilihlah untuk mengejar benda yang takkan lari dikejar...

Ini status yang ditulis aku sendiri di FB. Tapi nak warga blog pulak baca. Apa yang korang faham? Apa yang tersirat dalam bait kata-kata aku ni? Aku juga ada pandangan sendiri. Orang lain, lain perspektifnya.

Ps: Dia tak sempat baca.

14 comments:

reenapple said...

maksud yg tersirat.. aku nyatakan pandangan aku..

KIta takkan berhenti mengejar sekali kita mula mengejarnya..

bagi aku- bila kita dah tetapkan sesuatu dalam diri kita, kita harus sudahkannya walau macam mana sekalipun kita fed up.. contoh_cita2

so, conclusinnya, pilihlah sesuatu dengan berhemah mengikut kemampuan kita..

p/s-pandangan aku yang naif.. maaf.

aimie amalina said...

byknye opah nak taip..
hahahahaa..
tapi satu je opah nak cakap dr yg byk2 itu..

antara semua yg dikejar, mana yg abadi selamanya? :))

Nong Andy said...

SyurgaNya tidak akan lari jika kita kejar. apa pun yang kita kejar di dunia ini boleh hilang.. boleh lenyap. Tapi Dia.. tak pernah lari. Sentiasa ada menanti kita kembali kepangkuanNYa.

Eera Shera said...

cuba capai sesuatu yg kita rasa mampu nak buat..mcm tu?

fRaMe+LenSeS said...

dalam sangat . :D spesel la. yu kan jiran ai. opss. terkumen yang sama kat pesbuk. :P

ahsfantasy24 said...

Nice words! tapi kadang2 orang suka kejar sesuatu yang suka lari2. mencabar katanya ^^

P/s: takkan lari gunung yang dikejar :)

::WafaIrdina:: said...

men kejar2 plak ye kan..penat lar..heee

i think kejar sal cinta kot..ibarat cinta bertepuk sebelah tgn...dat's mean jangan seksa diri kerana CINTA...Belajar melepaskan adalah lebih baik dari terus menyimpan perasaan terhadap mereka yang kini sudah menjadi hak orang lain...

*jgn men tarik tali..heee..lw slh mf naa...^^

msredcheesecake said...

Hati selalu nak kejar benda yg tak terkejar... Camne? Degil betul hati ni...

Juliet_iRa~" said...

hee..kalo bnda yang nak dikejar tu akan mula berlari juga walaupun pada mulanya dia berjanji xkan lari?hee faham?;p

psss : aah akk cam rajin sikit sekarang..heee ;p..akk mnta selangor..esok la penentuannya..takut nak checkk..huu

sea_lavender said...

berharap perkara yg kte mampu dn utk kte kecapi~

Luqeem™ said...

jangan la memberi harapan, ketika harapan lain sedang diharap.

gitu? hehe

kiera'sakura said...

iman.. yg tue jer spontan kuar kat kpala akak ble bce status tue...

Prettywrite said...

duit..kecantikan..tu memang tak berhenti dikejar..manusia takkan puas dengan apa yang ada..

ya Ilahi..itu yang kita tuju..

Cik Pulau said...

ai nak kejar pe ek??? ehmm

PERINGATAN

Assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada yang bukan ISLAM.

1.Saya selaku tuan punya blog ingin menegaskan sebarang peniruan amat tidak digalakkan. Sebarang pengambilan info, sila kreditkan kepada blog ini.

2. Idea yang dicetuskan oleh saya hanyalah pendapat peribadi. Sekiranya anda tersinggung harap dimaafkan. Segala kesulitan saya memohon ampun dan maaf.
Daisypath Anniversary tickers