CORETAN TERBARU NADH

Bila Camry depan mata

ASSALAMUALAIKUM DAN SELAMAT SEJAHTERA kepada yang bukan beragama ISLAM
Serius rasa kerdil diri ini. Camry tu. White! Ah sungguh terpegun. Tapi namanya bertukar menjadi Kameri. Buruk beno. Ayah akulah tu. 

"Nak naik camry," Ipah
"Pergilah masuk. Naik sana," Ayah buat lawak bodoh.
"Naik?" Geram


"Pergilah bawa Kameri tu," Ibu.
"Berani ke?" Ibu lagi

"Aku? Bawa? Berani mati bagi aku yang bawa," Pandang dari segala sudut.

"Oh camry. Mewah luar mewah dalam, mewah tengok harga. Kalau harga mewah kereta pun kenalah mewah," Nyanyi lagu senyum. Haha

Sengal. Aku tengok kat ALAMANDA tadi sebiji sama. Serius! Jeles. Nak naik. Tak apa minggu depan ada harapan nak merasa kereta yang mahal jugaklah harganya. 174.999 kot kat Alamanda tadi.
 Post by,
Miss Ran 

5 comments:

Chegu Zubir said...

xpe..t kejer...konpem boleh angkat sebijik...hehhee

jom join
Segmen : Handphone Ku

Idah said...

syukur laa aku punya kereta biasa2 je..kereta besor2 nanti budget pun besor...takut...

Idah said...

syukur laa aku punya kereta biasa2 je..kereta besor2 nanti budget pun besor...takut...

fRaMe+LenSeS said...

Idaman Miss Ran ka tu? woww.. semoga tercapai ya.. ;)

Mai melawat Si Ulat Bulu

fRaMe+LenSeS said...

kalau da naek. jmpa nadh tepi jgn la dok hon2 ye.. sat tekejut jatuh moto plak :D

PERINGATAN

Assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada yang bukan ISLAM.

1.Saya selaku tuan punya blog ingin menegaskan sebarang peniruan amat tidak digalakkan. Sebarang pengambilan info, sila kreditkan kepada blog ini.

2. Idea yang dicetuskan oleh saya hanyalah pendapat peribadi. Sekiranya anda tersinggung harap dimaafkan. Segala kesulitan saya memohon ampun dan maaf.
Daisypath Anniversary tickers