CORETAN TERBARU NADH

Entri ni menjengkelkan jangan baca kalau baca pasti dengki

ASSALAMUALAIKUM DAN SELAMAT SEJAHTERA kepada yang bukan beragama ISLAM
Ambik! Aku bagi tajuk paling panjang. Siapa nak baca entry ni agak-agak? Sumpah annoying aku tengok. Haha sebenarnya aku saja nak tayang hadiah yang aku dapat. Lama dah tunggu ingat tuannya lupa nak post! Akhirnya dalam gengaman.

Jadi tak semua blogger menipu. Ada segelintir je. Mekasih kat cik abang ni. Siapa nak hadiah bodeklah dia. Haha. Klik sini untuk skodeng empunya contest! Terima kasihlah ya yang baca entri ni. Dengan penuh riaknya aku nak tayang gambar hadiah. Haha

Siap sijil lagi. Amboi malu aku baca. Famili aku dah baca dulu. JUARA! Apakah? Macam sekolah pulak rasa. Dengan ini aku persembahkan!!!
Okeh tengok sijil tu. Tulah header dia yang dulu. Sekarang dah berubah. Lepas tu ada mask dari elianto. Adik aku suka tu. Tapi aku bagi dua je kat dia. Satu lagi untuk siapa? Lepas tu ada thumdrive 4g. Mana nak dapat? Haha milik akulah. Aku suka boleh korek cerita haha. Seronok. Tapi aku dah jarang join kontest sekarang. Tak tahu kenapa. Kang ada yang jeles aku asyik menang!

HAHAHAHAHAHA.

 Post by,
Miss Ran 



2 comments:

forever love said...

gler best...

~..Lesung Batu..~ said...

ina xjeles sbb ina pon dpt pendrive gak 4gb adiah dr dak opis time prktikal ritu..muahahahh =p

PERINGATAN

Assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada yang bukan ISLAM.

1.Saya selaku tuan punya blog ingin menegaskan sebarang peniruan amat tidak digalakkan. Sebarang pengambilan info, sila kreditkan kepada blog ini.

2. Idea yang dicetuskan oleh saya hanyalah pendapat peribadi. Sekiranya anda tersinggung harap dimaafkan. Segala kesulitan saya memohon ampun dan maaf.
Daisypath Anniversary tickers