CORETAN TERBARU NADH

Hati perempuan memang lembut

ASSALAMUALAIKUM DAN SELAMAT SEJAHTERA kepada yang bukan beragama ISLAM
Adoiyai. Jangan mengoda aku dengan pujian. Aku takut aku lupa diri. Hehe Bukan apa. Seronok orang hargai. Tapi bila dah kena puji macam ni. Takut kembang tak kuncup-kuncup. Tak larat! Tapi aku akui. Sekeras-keras hati perempuan akan cair jugak.

Sebab tu ada pepatah hati perempuan umpama kerak nasi. Letak air akan lembut jugak. Sebab tu ramai perempuan kecundang di tangan lelaki khususnya buaya darat. Korang tengok sendiri bukti yang ada di sekitar korang.

Punya ramai perempuan tertipu dengan helah lelaki hidung belang. Berapa ramai wanita nak bunuh diri sebab kena tinggal dengan lelaki yang kononnya cinta sejati. Berapa ramai bayi malang yang bersepah di merata tempat tak ubah macam sampah?

Berapa ramai? Sebab tu buat kaum Hawa, aku nasihatkan jangan mudah terpedaya dengan mulut manis lelaki. Terutama macam Seth Tan. Mulut tu diorang tanam tebu. Sebab tu manis. Biar lelaki mulut tak manis, tak romantik, tak memahami, tak handsome, selekeh tapi dia ikhlas sayang kita. Tu yang penting.

Perempuan memang mudah jatuh cinta. Tak percaya? Budak perempuan frust. Korang pergi mengorat. Sekejap je kau jadi pengganti cinta. Sebab tu cinta perempuan lebih mudah beralih arah. Awas dengan hatimu. Jangan cakap perempuan tak setia. Mereka cuma berhati LEMBUT.

3 comments:

cik heroin said...

Tp skli terkena , keras cm batu hati pompuan ni :p

tia @ Ini Kisah Tia said...

ye , sekali kena main . amik kau . dont trust boylah apalah ..

Segmen Tia : jana Pendapatan Dari Blog

Sunah Sakura said...

ya, perempuan sangat mudah percaya...

PERINGATAN

Assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada yang bukan ISLAM.

1.Saya selaku tuan punya blog ingin menegaskan sebarang peniruan amat tidak digalakkan. Sebarang pengambilan info, sila kreditkan kepada blog ini.

2. Idea yang dicetuskan oleh saya hanyalah pendapat peribadi. Sekiranya anda tersinggung harap dimaafkan. Segala kesulitan saya memohon ampun dan maaf.
Daisypath Anniversary tickers