CORETAN TERBARU NADH

Serius jiwang

ASSALAMUALAIKUM DAN SELAMAT SEJAHTERA kepada yang bukan beragama ISLAM
Oh lama aku tak baca novel. Macam nak gila meroyan pun ada. Serius nak menjiwang. Tapi tak tahu dengan sapa. Ops full stop. Nak cerita pasal jiran baru lagi. Jangan menyampah pulak. Bukan apa. Baru kenal jiran baru. Tak tahu pulak dia jiwang. Yes memang jiwang.

Serius tak sangka dia boleh tulis entry macam tu. Nampaknya makin segan bila dah berjiran dengan dia ni. Wah Nadh jiwang. Ingat aku sorang je. Memang sesuai dengan plan kami. Plan apa? Tunggu. Yang penting dia memang jiwang. Kenapa aku cakap macam tu? Klik SINI. 

Dah masuk dunia blog setahun tapi baru sekarang nak berkenalan dengan rakan-rakan. Semua memang best. Tak sia-sia join segmen SIFU BEN. Sebab segmen dialah aku kenal dengan ramai blogger. Aku dapat pergi gathering, buat vlog, pergi kenduri rumah blogger, jumpa blogger terkenal dll.

Yang penting dapat banyak ilmu. Tak percaya? Kat sini ada ustazah online, ada chef mantop, ada pakar motivasi, ada tukang buat lawak, ada penjiwang, ada yang macho tapi dalam hati ada taman, ada mamarazzi, ada paparazzi. Macam-macam ada =) Nantikan Aku, dia dan paparazzi selepas ini. Oh ya sambungan CINTA DALAM HATI PART 7 DI SINI

3 comments:

bawal crepe putih said...

oke, dah ter-TAG anda...

http://emysk8tergurl.blogspot.com/2011/06/makan-angin-bersama-genkcorner.html

gudLUCK =)

fRaMe+LenSeS said...

tetttt~~ ahahahahah. :P

Sunah Sakura said...

o mai o mai... da berjiran nampaknya~ moga bisnes syarikat lebih maju lepas ni... hahahha~

PERINGATAN

Assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada yang bukan ISLAM.

1.Saya selaku tuan punya blog ingin menegaskan sebarang peniruan amat tidak digalakkan. Sebarang pengambilan info, sila kreditkan kepada blog ini.

2. Idea yang dicetuskan oleh saya hanyalah pendapat peribadi. Sekiranya anda tersinggung harap dimaafkan. Segala kesulitan saya memohon ampun dan maaf.
Daisypath Anniversary tickers