CORETAN TERBARU NADH

Sila bantu aku

ASSALAMUALAIKUM DAN SELAMAT SEJAHTERA kepada yang bukan beragama ISLAM
Aku ni memang failed. Bab-bab ni lemah sangat. Apa yang berlaku pada blog ni. Aku dah letak button like. Hilang pulak. Sebab tuakr background. Bila dah ada background baru orang mintak button like.

Bila aku nak letak, tak dapat pulak. Main-main pulak encik Blogger ni. Geram aku. Aku nak letak macam mana ni? Tak dapat buat. Rasa bersalah pulak. Ada sesiapa boleh bantu? Memang aku newbie!

No comments:

PERINGATAN

Assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada yang bukan ISLAM.

1.Saya selaku tuan punya blog ingin menegaskan sebarang peniruan amat tidak digalakkan. Sebarang pengambilan info, sila kreditkan kepada blog ini.

2. Idea yang dicetuskan oleh saya hanyalah pendapat peribadi. Sekiranya anda tersinggung harap dimaafkan. Segala kesulitan saya memohon ampun dan maaf.
Daisypath Anniversary tickers